Rinnande potatismos är smarrigt! ;)

21 Sep

Jorå serru att… jag har druckit ett litet glas yogurth här nu och har inte alls tänkt åka in till sjukan och få dropp. Jag gillar nämligen inte sjukhus privat, bara när jag är iklädd arbetskläderna.
Magen är liiite bättre men långt ifrån bra. OK för stunden och jag ska inte klaga!

Önskar att solen sken utanför fönstret men det är samma regniga höstväder som mestadels senaste veckorna. Bara att bita ihop och vänja sig – hösten är här nu och snart kommer vintertid och snö!
Fast jag gillar’t! Jag har ändrat inställning till våra kalla årstider och bestämt mig för att älska Sverige och klimatet vi har (ända tills jag blir äldre och emigrerar! Haha).

Nu ska jag lägga mig på soffan som en liten soffpotatis och kika vidare på Grey’s och kanske äta lite rinnande potatismos. Yammie! 😉

KRAM på er alla sötlökar! ♥

8 svar to “Rinnande potatismos är smarrigt! ;)”

  1. Carina 21 september, 2010 den 11:35 #

    Hoppas du mår bättre snart, inte kul när magen krånglar!

  2. Bunny 21 september, 2010 den 11:45 #

    😦

    Puss ❤

  3. bella 21 september, 2010 den 11:46 #

    rinnande potatismos låter inte allt föt gott aså *usch* Men så länge du får ner något 😀 Krya på dej stumpan ❤

  4. Emma 21 september, 2010 den 11:50 #

    Kram tillbaks! Hoppas Greys och potatismoset gör att du snart känner dig lite piggare 🙂

  5. Åsa 21 september, 2010 den 12:21 #

    hoppas du känner dig piggare snart… krya på dig..

    o tack för dina kommentarer i min blogg.. 🙂 har inte provat dem du sa men har fått nåra napp på norrlandskontakten.. 🙂 mötesplatsen går inte o göra ett skavtt på om man inte betalar o de vill ja inte..
    krya på dig kram

  6. Anna-Karin 21 september, 2010 den 12:47 #

    Ja jag vet inte om jag skulle vilja äta rinnande potatis mos men huvudsaken är att du kan äta något
    kram

  7. Wysteriia 21 september, 2010 den 15:05 #

    Tack för hjälpen cutie 😀

    Usch jag ser inte framemot vintern..så mörkt 😦

  8. Helenah 21 september, 2010 den 21:14 #

    jag beundrar att du är vid så gott mod och så positiv. När jag var så där magsjuk ville jag bara dö!

    puss & krya på dig!

Kommentera

