VFU

12 Sep

12 svar to “VFU”

  1. Bokmalen 12 september, 2010 den 18:57 #

    Du ska se att det kommer gå jättebra!! Du klarade ju av att ”sitta i skolbänken” oxå… 😉
    Kramen, Maria

  2. Anna-KArin 12 september, 2010 den 19:05 #

    Det klarar du galant! Du som är så duktig glad och öppen.
    Kram

  3. Johanna 12 september, 2010 den 19:11 #

    Sluta fokusera på att du MÅSTE sova hela tiden, du har ju inget val endå =) Det fixar du galant !!!! Du fixade ju det i Umeå det gick ju bra så =) Puss!

    • Jag MÅSTE inte, men när jag inte KAN hålla mig vaken och får migrän för att jag tvingar mig att vara vaken fast ögonen svider så vet jag inte om det är värt det 😉 Umeå fixade jag tack vare att jag hade grym huvudvärk varje dag och sov 10-12 timmar på natten 😉 Puss puss

  4. bella 12 september, 2010 den 19:11 #

    ja snart åker dom:P jag e oxå RÄTT avis faktiskt. Men de kommer få de toppen.. våra galna föräldrar kommer göra rom haha.. pöss

  5. Emilia 12 september, 2010 den 20:12 #

    Kul med VFU! 🙂
    Men förstår att det känns som mer press, skulle nog också känna så!

    Kramkram

  6. JessicaFK 12 september, 2010 den 20:13 #

    Åh.. spännande…
    hoppas jag klarar matteskiten nu och kanske vågar söka till ssk utbildningen.. blir så lockad när du skriver om ditt jobb!

    Ha det så bra på VFU´n!!

    Krams

  7. Emma 12 september, 2010 den 20:44 #

    Då blir jag kanske 10.001 😉 Du kommer fixa VFU:n galant! Kraam

  8. Bunny 13 september, 2010 den 07:27 #

    Hoppas det går bra ❤

    Puss ❤

  9. monica 13 september, 2010 den 09:34 #

    Kraven är väl lite högre men du kommer fixa det super utan problem. Bara till o gå hem o sova direkt efter jobbet så du orkar med det! Jag jobbade kväll-dag i helgen och det är verkligen en plåga men det gick ändå tack vare lite spring på avdelningen. Har man o göra känner man inte tröttheten förrän man sätter sig.

Kommentera

