Lite tankar framåt kvällen.

12 Sep

Hösten kommer mer och mer. Och jag gillar’t. Jag har faktiskt bestämt att den här hösten ska bli en jäkligt bra och kul höst fast att jag mår lite tjyvens.
Men hey – that’s life. Det är bara att bita ihop? =)

10 svar to “Lite tankar framåt kvällen.”

  1. Lotta 12 september, 2010 den 21:26 #

    Jag älskar hösten!

  2. Mamma 12 september, 2010 den 21:45 #

    Jag tycker hösten är underbar.

  3. Bokmalen 12 september, 2010 den 22:54 #

    Underbar bild!! 😉
    Jo, hösten är helt ok enligt mig. Idag har det varit surväder men då är det ju helt ok att va hemma, tända ljus å bara mysa… 😉
    Hoppas du får en fin vecka!!
    Kramen, Maria

  4. Bunny 13 september, 2010 den 07:26 #

  5. Åsa 13 september, 2010 den 08:18 #

    fin bild o härlig inställning 🙂
    hoppas helgen var bra..
    krama

  6. Sara 13 september, 2010 den 10:10 #

    Man ska välkomna hösten med öppna armar och NJUTA! Kram

  7. Susanne 13 september, 2010 den 10:49 #

    Nu har jag publicerat din fina hundbild, välkommen in och ta en titt!

    Ha en skön måndag
    Susanne

  8. IDA 13 september, 2010 den 20:44 #

    Haha nä jag tror inte heller på dem men de är alltid roliga att göra.
    Ja det har jag också hört och med den halsbrännan jag har så är det nog ett troll som tittar ut =D

  9. Anna-KArin 13 september, 2010 den 21:03 #

    JA som sagt det är bara att njuta av alla fina färger hösten har att erbjuda. Sköt om dig nu
    kram

  10. caroline 14 september, 2010 den 00:11 #

    Exakt! MIn höst ska också bli bäst 😀

    Fjällvanding e mysigt, trots dimman hade vi riktigt kul på vägen ändå 😀

Kommentera

