Det HÄR gör jag just nu!

11 Sep

 

 

4 svar to “Det HÄR gör jag just nu!”

  1. Bokmalen 11 september, 2010 den 16:34 #

    Jag kör med toning från frissan. Får köpa deras grejer som dom använder å det blir sååå mycke billigare i längden + att det sitter väldigt länge. Tror jag tonar max varannan månad men oftast går det längre tid.
    Hoppas det sitter längre denna gången.
    Kramen, Maria

  2. Anna-Karin 11 september, 2010 den 17:11 #

    Du kommer att bli kanon snygg som du alltid är:)
    Ha en bra lördag kväll nu
    kram

  3. Petra 11 september, 2010 den 17:15 #

    Oj, sitter det bara ett par veckor? Jag tonar bara hos frissan numera och då sitter det lääänge. Förvisso dyrare också. 😉 Kan du inte visa bild sen när du är klar?

    kram

  4. Tobias 11 september, 2010 den 17:30 #

    En ny säng kan jag inte köpa då jag inte äger lägenheten 🙂 hyr den bara!
    vi har ett rum på 17 kvadrat ungefär =)

Kommentera

