Neonatal Sepsis. I’m getting there.

8 Sep

Nu är jag igång!

… och så här ser det ut när jag pluggar via webben. Till vänster är fönstret med föreläsningen och overheadbilder och till vänster har jag mitt eget worddokument där jag antecknar samtidigt som läraren pratar.
Precis som i ett vanligt klassrum, men på egen bestämd tid och man kan pausa när man behöver. Toppenbra!

12 svar to “Neonatal Sepsis. I’m getting there.”

  1. Bunny 8 september, 2010 den 17:31 #

    Duktig du är 🙂

    Puss ❤

  2. camla 8 september, 2010 den 17:53 #

    jag läste juridik på det sättet – helt fantastiskt är det!!
    pusds o lycka till (massa, massa plugg här med – fast mitt är inte intresant )

  3. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 8 september, 2010 den 18:57 #

    som sagt använd en kass kompaktkamera som inte fokuserar särskilt bra och i skärpa smoothar ut huden..haha

  4. IDA 8 september, 2010 den 19:15 #

    Hahaha jag som trodde du var värsta grymma proffset på sådana flaskor 😉
    Är de bra?

  5. Sara 8 september, 2010 den 19:26 #

    Lördag kväll någon gång? Tid? Kaffe och kaka räcker gott för mej =) Ska fota Camilla på lördag dag och vara på Torpet en stund. Kram

  6. Sara 9 september, 2010 den 07:31 #

    Det är lyxixt med nätet =) Me like!

  7. Åsa 9 september, 2010 den 07:47 #

    oj va mycke prover o test du får göra :S men håll ut snart borde du få något besked…
    häftigt o plugga så 🙂 tänk va bra dagens teknik är ibland.. hihi..
    krama

    • Åsa 9 september, 2010 den 08:12 #

      tack för din kommentar jag har de fint.. börjat träna igen så de e de enda ja gjort på dagarna.. jobb o träna 🙂 men de e skönt o vara igång igen..
      krama om

  8. Bokmalen 9 september, 2010 den 09:25 #

    Det ser ju smidigt ut det där!! 😉
    Vad bra att dom verkar ta det på allvar nu å verkligen kollar upp vad som är fel!!
    Här har veckan börjat ganska lugnt. Mycket gå G så bloggen kommer på efterkälken… Träning är prio nu å då hinner jag inte mycket mer än att träna å jobba. Solen skiner å ja, det är helt ok denna veckan.
    Ta hand om dig!
    Kramen, Maria

  9. JessicaFK 9 september, 2010 den 12:00 #

    Verkar vara smidigt sätt att läsa på.

    Själv ska jag nu läsa matte B så jag kan söka in till sjuksköterska när jag känner för det.. vet inte om jag klarar att läsa det.. (har lite dåligt självförtroende och tror inte jag kan läsa på högskola)

    Kram på dej!!

  10. Tobias 9 september, 2010 den 13:01 #

    tack så mycket 🙂 tror det här blir toppen!

  11. Bunny 9 september, 2010 den 16:07 #

    Puss ❤

Kommentera

