Tornfalk och Huvudvärk

5 Sep

Jag har inte varit så pigg idag, huvudvärken har mest retat mig, men också tröttheten som kommer efter en hektisk vecka. Jag kommer behöva ha mina helger till att sova och vila för att orka med att plugga hela veckorna som det känns just nu, om de snart inte hittar vad felet med mig är så att jag kan börja må bättre.

Jag ställde klockan på 08 men kom inte upp förrän vid 10-tiden. Älskling och jag var ute och fotade en stund och blev sen bjudna på grillat hemma hos mams & paps på Norrmalm, vilket var smarrigt till tusen.
Men jag hade ont i huvudet innan och när vi ätit klart kände jag migränen trycka på och vi åkte hem och jag slängde mig i sängen och slocknade på två röda och sov bort 2 timmar.
Huvudvärken är fortfarande kvar (så jag borde inte sitta här och ska gå härifrån också…) och jag har ont i nacke och axlar men har fått Tigerbalsam smörjt av både mams och älskling x flera.

Jag har inget vettigt att skriva egentligen. Jag ville bara visa en fin liten fågel som jag tog kort på idag, en tornfalk som måste varit ung, för han (hon?) var inte så rädd av sig =)

Klicka på fotot för skarpare och större bild =)

8 svar to “Tornfalk och Huvudvärk”

  1. Emma 5 september, 2010 den 19:14 #

    Åh vad söt han/hon var och vilken liten näbb.. Säkert en liten en.. Hoppas du piggar på dig snart! Kram

  2. Helenah 5 september, 2010 den 19:20 #

    Krya på dig gums! ❤

  3. Bokmalen 5 september, 2010 den 20:13 #

    Söt liten fågel!! Men blä för migränen. (En sak till som vi har gemensamt) Ingen angenäm sådan. Hua. Hoppas du kryar på dig å att du får fixat med tröttheten!!
    Kramen, Maria

  4. IDA 5 september, 2010 den 20:52 #

    Ja den var helt underbar =)
    Detsamma till er.
    kram

  5. Åsa 6 september, 2010 den 07:53 #

    va fin bild… 🙂 som vanligt… fängelset såg oxå bra ut fräscht o sköna hotellsängkläder..
    hoppas du mår bättre idag..
    krama

    • Åsa 6 september, 2010 den 08:50 #

      tack för din kommentar 🙂 jag har funderat på att tatuera kärlek eller älska.. ja är kluven.. såå svårt o välja…
      jag har frågat en thai restaurang på thai oxå.. 🙂 de har ja länge velat tatuera in o nu vet ja äntligen att de är rätt.. 🙂 nu ska jag bara bestämma resten o vart ja ska placera dem…
      krama o tack..

  6. Wysteriia 6 september, 2010 den 12:12 #

    Har dom fortfarande inte hittat felet alltså? Crazy? Tog du svinsprutan? Har en kompis som fått mängder med problem som dom misstänker är en bieffekt av den :I

  7. Freedomtravel 7 september, 2010 den 06:40 #

    Fin! Det är sällan man ser rovfåglar, men en gång såg jag en som slog sig ner på ett cykelställ utanför McDonalds vid Gallerian i Stockholm. Den var nog större än den här också, såg väldigt imponerande ut när den landade sådär mitt i stan!

Kommentera

