Ett Nytt Kapitel i Mitt Liv.

28 Aug

 

10 svar to “Ett Nytt Kapitel i Mitt Liv.”

  1. Bunny 28 augusti, 2010 den 20:46 #

    Hoppas resan går bra 🙂

    Puss ❤

  2. Therese 28 augusti, 2010 den 21:15 #

    Shit vilken konstig känsla det var att se bilden på universitetet. Vet inte vad jag ska säga… oj… Får så mycket känslor i kroppen…

  3. Sofia 28 augusti, 2010 den 21:18 #

    Åh, vad spännande! Duktig du är som vidareutbildar dig! Universitetet ser ut att ligga hur fint som helst där vid vattnet!

  4. Bokmalen 28 augusti, 2010 den 21:25 #

    Hoppas du kommer gilla stan!! Jag är väl kanske lite ”partisk” men jag gillar verkligen min hemstad. 😉
    Har inte pluggat på universitetet själv men det är omtyckt av dom som gått där.
    Hoppas vi kan ses på fredag och att resan går bra. Du kommer fram till stationen där Kungen själv var å invigde idag!! 😉
    Kramen, Maria

  5. Sara 28 augusti, 2010 den 22:47 #

    Det där vandrarhemmet såg VÄLDIGT fint ut!

    Idag köpte vi möbler till nya kontoret, är sååå nöjd! KRam

  6. anna-karin 29 augusti, 2010 den 07:29 #

    lycka till nu och ha en trevlig vecka.
    Kram

  7. Suss 29 augusti, 2010 den 10:39 #

    Lycka till med pluggandet och hoppas att resan upp går bra kram kram

  8. Tobias 29 augusti, 2010 den 11:08 #

    hahaha jora, jag har all rätt att klaga 😉 hehe

  9. marica 29 augusti, 2010 den 12:37 #

    Åååå nära nu! KUL! Kommer blir så bra! Och yrkesvalet är ju som klippt och skuret för dej!
    KRAM

  10. Malin 29 augusti, 2010 den 17:56 #

    Låter mycket spännande! Lycka till och ha en trevlig resa dit!
    Kramar
    M

Kommentera

