Filmtips (Del 2) – Bokbaserade Filmer.

26 Aug

 

8 svar to “Filmtips (Del 2) – Bokbaserade Filmer.”

  1. Linnea 26 augusti, 2010 den 16:04 #

    Gillar din blogg:)

  2. Bokmalen 26 augusti, 2010 den 16:55 #

    Å, har du läst ”19 minutes”av Jodie Picoult!?? En helt underbar å hemsk bok som verkligen får en att tänka. Köpte min i Bangkok å har därför läst den på engelska. Kan varmt rekommendera den!!
    Kramen, Maria

  3. Nadjiz 26 augusti, 2010 den 19:36 #

    Ja arwa träffa ja på gabbis bröllop.. hon va även min handläggare på f kassan när jag va sjuk…men vi hann inte ha nån kontakt då.. hur känner du henne?

  4. IDA 26 augusti, 2010 den 20:26 #

    Just nu blir det MASSOR av varmchoklad =D

  5. bella 26 augusti, 2010 den 20:39 #

    my sister´s keeper va såå bra =) dom andra har ja inte sett faktiskt.. shutter island säger alla va skiiit så den har ja inte velat se och flickan från ovan ska ja se så småning om =) kram kram

  6. marica 26 augusti, 2010 den 21:07 #

    Den sistnämnda vill jag se se se!!! Är den ny? Finns den att hyra tror du?
    KRAM

  7. Bokmalen 26 augusti, 2010 den 21:10 #

    Jo, det är lika kallt MEN det ser ut att klarna upp ikväll så jag hoppas på lite varmare väder i helgen å nästa vecka!!
    Återstår att se hur det blir??
    Jo, allt är bra med mig. Blir bara åksjuk av ”reformern” så jag funderar på att ta en åksjuketablett nästa gång!?? Lite jobbigt att må illa efter träningen…
    Kramen, Maria

  8. Therese 27 augusti, 2010 den 10:11 #

    Åh, allt för min syster vill jag se! håller med om att Shutter Island och The lovely bones inte var några toppfilmer…

Kommentera

