Drömhuset?

26 Aug

Min bloggkompis Emilia la ut länken till det HÄR huset i sin blogg.

Bara 11.5 miljoner. Här skulle jag lugnt kunna tänka mig att bo! 😉

6 svar to “Drömhuset?”

  1. Åsa 26 augusti, 2010 den 10:39 #

    ja de skulle man väl inte tacka nej ti 🙂

  2. Emilia 26 augusti, 2010 den 11:41 #

    Skulle också kunna tänka mig att bo där… Jisses vilka hus det finns alltså 😉 tack för länkningen!!
    Kramkram

  3. Freedomtravel 26 augusti, 2010 den 17:28 #

    Äsch, husbilen duger bra, mindre ytor att städa 😉
    (Alternativt så har jag 11,5 miljoner för lite…)

  4. marica 26 augusti, 2010 den 21:06 #

    Ha Ha JAAA där skulle jag oxå kunna tänka mej att bo 🙂
    Kramiz

  5. Therese 27 augusti, 2010 den 09:57 #

    Shit, jag skulle kunna dö bara för den relaxavdelningen!!!

  6. Papsen 27 augusti, 2010 den 20:04 #

    Ojsan, denna fastighet sålde jag för bara ett halvår sedan för jag tröttnade på att rengöra poolen. Det verkar som om min köpare åxå kände detsamma 🙂

Kommentera

