Underbara Bäbisfotografier

24 Aug

Jag har alltid varit en fan av Anne Geddes fotografier men har hittat en annan favorit och vill nu passa på att göra lite reklam för Tracy Raver som tar underbara fotografier av nyfödda.
Min dröm är att få ta såna här foton på något litet knytte, så är det någon där ute som gärna ställer upp, så ger jag det mer än gärna ett försök framöver!

 

4 svar to “Underbara Bäbisfotografier”

  1. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 24 augusti, 2010 den 10:17 #

    jajamänsan, varje onsdag!
    så kom hit med dig!

  2. johanna 24 augusti, 2010 den 10:50 #

    så söta kort!

    Du får gärna låna min lilla Elliot =) Han börjar dock bli lite stor , trots sina 4 veckor. Kommer till skövde nästa vecka. Hoppas din läkare hittar vad som är fel och att du snart piggar på dig!! tänker på dej! kram

  3. IDA 24 augusti, 2010 den 11:32 #

    Våran bebis kommer ju i November så vi åker gärna upp så du får fota =D

  4. Carina 25 augusti, 2010 den 09:44 #

    Jag tycker fotona ser lite läskiga ut, vet inte varför!

Kommentera

