Barn på Nytt

23 Aug

 

17 svar to “Barn på Nytt”

  1. Bokmalen 23 augusti, 2010 den 02:09 #

    Vi var där förra året å jag är en sån som blir väldigt åksjuk + att jag är höjdrädd så jag åker inget. Det var så mycket folk där så köerna var hemska = inge kul.
    Jag älskar andra bilden uppifrån!! Riktigt läcker!! 😉
    Som svar på din fråga ang kort på mig så får du nog vänta… 😉 Jag vill va anonym på bloggen å lägger inte ut bilder på personer (så det går att känna igen dom). Sen är det ju så att dom som känner mig å läser vet vem jag är… 😉
    När är det du kommer upp nu igen!?? Är lite glömsk av mig…
    Kramen, Maria

  2. Freedomtravel 23 augusti, 2010 den 06:17 #

    Fina bilder! Men inte speciellt förtjust i nöjesfält… Dels är jag lite feg för att åka saker och dels känns det som att man bara köar hela tiden. Sist vi var på Liseberg fick vi till och med köa för att försöka ta oss ut…

  3. Helena Larsson 23 augusti, 2010 den 06:40 #

    Älskar det!!!

  4. Annika 23 augusti, 2010 den 07:13 #

    Men jösses så snygg du blidde i håret! *me lajk alått*

  5. Ann-Mari 23 augusti, 2010 den 08:02 #

    Klarar inte av att åka så mycket men det är kul att bara vara på Liseberg och titta på andra då de åker. Vad fin du blev i håret!!! Nice. =)

  6. Åsa 23 augusti, 2010 den 08:25 #

    superfina bilder!!!
    jag älskar Liseberg.. saknar de så enormt.. 🙂
    krama

  7. Therese 23 augusti, 2010 den 08:48 #

    Hej tjejen! Strålande snygg i nya färgen- tycker du passar i den där lite guldbrun färgen:)

    Fotot med vagnen på toppen av banan är cool!!

  8. Bella 23 augusti, 2010 den 09:20 #

    älskar liseberg och jag åker ALLT =)utom parishjulet.. den gillar jag inte haha.. har dock inte varit där i år =( pöss

  9. Camla 23 augusti, 2010 den 09:33 #

    va va va va va ???? jag var ju på Liseberg i går med ju!!!!! morr att inte höra av sig!! pussssss

  10. Nadjiz 23 augusti, 2010 den 10:10 #

    Vilket fint kort på dig o Peter!!Du är jättesnygg i hår´t! Men klipp lugg? Det var du också fin i när du hade det sist tycker jag?

  11. Carina 23 augusti, 2010 den 10:28 #

    Bara varit där en gång som tonåring och då tyckte jag det var skit kul!

  12. Anneli - A'la Foto 23 augusti, 2010 den 14:11 #

    Härliga färgstarka bilder! :O)

  13. Mamma 23 augusti, 2010 den 15:45 #

    Tack för en mysig dag,även om man blev tvingad till vissa saker!!!

  14. Emma 23 augusti, 2010 den 17:02 #

    Jaa liseberg är ju jätteskoj, fast det var alldeles för länge sen jag var där.. Vad härlig bilden i mitten var med bergochdalbanan och himlen! 🙂 Kram

  15. marica 23 augusti, 2010 den 17:57 #

    Jag gillar liseberg 🙂 inte snurrsaker men sånt som pirrar men sist när jag åkte balder så trodde jag ärligt talat inte att jag skulle överleva 😉
    hoppas ni hade en toppendag! vet inte om det blir liseberg för oss i år eller om vi tar en tur till örebro till leklandet där… sugen på att hitta på nåt i alla fall!
    kramkram

  16. Sara 23 augusti, 2010 den 18:24 #

    Jag gillar Liseberg men åker dit allt för sällan 😉
    Fikar GÄRNA snart! Vill ju se er lägenhet! Kram

  17. Lady Thirty 25 augusti, 2010 den 11:50 #

    jag har inte varit på Liseberg sen jag var tre år, så jag kan väl inte riktigt uttala mig om det 🙂 men jag är inget stort fan av att åka karuseller och sånt…

    tack för din kommentar 😀

Kommentera

