Det är klart jag gillar spindlar?

21 Aug

 

7 svar to “Det är klart jag gillar spindlar?”

  1. Bunny 21 augusti, 2010 den 10:23 #

    Det var en groda, lite större, som fastnat i vår altantrappa igår… Mamma tog på sig handskarna och räddade den! 🙂

    Puss ❤

  2. Bella 21 augusti, 2010 den 12:15 #

    ryyyser.. gahhh spindlar e det vääärsta jag vet.. fy!! kram

  3. Bokmalen 21 augusti, 2010 den 13:58 #

    Nej tack! Inga sånna djur för mig… 😉 Är inte rädd för geckos å så men ormar å spindlar undviker jag.
    Kramen, Maria

  4. Åsa 21 augusti, 2010 den 16:08 #

    fyy usch.. inga ormar o spindlar.. *ryser* inga kryp överhuvudtaget.. ödlor är väl sådär så länge de är långt från mig.. hihi..
    krama

  5. Freedomtravel 21 augusti, 2010 den 16:32 #

    Nix, jag gillar inte ormar eller spindlar. Ödlor är fina dock!
    Sen älskar jag ju råttor, har haft ca 10 st tama…

  6. anna-karin 21 augusti, 2010 den 18:22 #

    Nej jag klarar mig utan dem! Får panik av de stora hus spindlarna. Fy vad jag tycker de är läskiga.
    Kram

  7. Emilia 22 augusti, 2010 den 16:44 #

    Usch nej, sånt gillar jag INTE!! Särskilt inte ormar.. ryser bara jag tänker på dom!!!

    Kramkram

Kommentera

