Sådant väder – sådant humör?

9 Aug

 

9 svar to “Sådant väder – sådant humör?”

  1. Suss 9 augusti, 2010 den 19:12 #

    Här kommer en stoooor kram laddad med massa av energi =) Jag vet är precis likadan, så väderberoende kan bli ledsen fast man egentligen inte har något alls att vara ledsen över, konstigt det där =) Några soliga dagar till skadar inte och jag hoppas verkligen att vi får en toppen fin höst så att jag kan vara ute och promenixa massor…Vi får boka in en dejt senare i höst, tror det kommer bli lättare att få ihop det. Ha en bra natt på jobbet kram kram

  2. Mamma 9 augusti, 2010 den 19:49 #

    Tror att allt blir bättre när du börjar med studierna.Kramisar i massor.

  3. Bokmalen 9 augusti, 2010 den 20:04 #

    Jag är likadan. Har ingen ork å är trött å grinig när det regnar. Kan känna mig trött när jag vaknar men om solen lyser då så ändras humöret direkt. 😉
    Skickar en Stor Kram å hoppas att det ska gå bra å jobba inatt.
    Stannar du uppe några dar när du kommer den här gången???
    Vilka datum är det du är här??? Undrar pga att jag ju går 3-skift så arbetstiderna är därefter oxå… Börjar jobba på måndag.
    Kramen, Maria

  4. Freedomtravel 9 augusti, 2010 den 21:25 #

    Ja, visst påverkar vädret! Man bli ju piggare av solen och ljuset… Men jag tycker faktiskt att det hjälper att komma ut, även när det regnar! Det är ju bara att det tar emot lite mer… 😉

  5. Wysteriia 9 augusti, 2010 den 21:32 #

    Tack sötis!! 😀

    Jag har också känt mig låg idag men jag har ”veckan” också så jag kan nog inte enbart skylla på vädret 😉

  6. Åsa 9 augusti, 2010 den 22:22 #

    ja känner igen de där… me vädret…
    imorron fyller ja år så då blir de full rulle el de har de varit de senaste dagarna för mig.. mässa o varit ut o träffat mamma o gu allt.. 🙂
    längtar ti nästa helg då ja inte ska göra nånting.. haha..
    ja ser oxå fram emot fortsättningen med DH o greys 🙂
    ha en bra dag.. sov gott..
    krama

  7. Bella 9 augusti, 2010 den 22:24 #

    håller med dig.. vädret påverkar verkligen humöret. O nu är jag verkligen sååå trött på detta regn 😦 Vi hade 30 grader o sol i norge.. och sen komma hem till detta gjorde en verkligen deppig. Puss

  8. Anna-Karin 10 augusti, 2010 den 09:04 #

    Ja man kan undra men visst påverkar vädret humöret. Hoppas det gick bra att jobba i natt. Själv börjar jag få lite krafter nu och det känns skönt.
    kram

  9. Emma 10 augusti, 2010 den 12:14 #

    Lite pepp från Örebro kommer här! 🙂 Det blir bättre.. Både vädret och humöret.. Som min nyaste tatuering säger: ”Rise above the storm and there will be sunshine”..

    Stor kram

Kommentera

