Life is what happens to you, while you’re busy making other plans.

9 Aug

Och dagens väder är…… *trumvirvel*……. REGN!

Jag har sovit som en stock efter jobbet. När jag kom hem var jag genomsur pga ösregn och garaget är sjuttioelva kilometer från porten (vet inte riktigt hur de tänkt där?!).

Jag ska jobba inatt igen och sen är jag ledig, tack vare att min goa jobbarkompis har tagit ett pass från mig natten efter de här två 🙂
Vi åker ner till kusten och det ska bli jättehärligt! Behöver komma bort lite bara, vara ledig och inte sitta i lägenheten. Jag blir så enormt uttråkad. Vill andas havsluft och rasta min kamera.

Jag har inte så mycket att skriva just nu, det händer inte så mycket i mitt liv… Jobb och jobb och sova och sova… dötrist life ;)’

3 svar to “Life is what happens to you, while you’re busy making other plans.”

  1. Bunny 9 augusti, 2010 den 15:38 #

    Vi har haft LITE sol här idag :)Men jag är sjuk 😦

    Puss ❤

  2. Bokmalen 9 augusti, 2010 den 17:37 #

    Du ska se att lite havsluft kommer göra gott!! 😉
    Om du har packning så kan det va i längsta laget från tågstationen till Universitetet. Det går dock en buss strax utanför tågstationen, 9:an eller 69:an å den stannar vid uni.
    Ps. Vi bor strax bakom tågstationen! 😉 Ganska centralt alltså.
    Fast när jag tänker efter så tror jag att jag läste i tidningen att dom pga ombygnationer har börjat använda nya stationen nedanför NUS (sjukhuset) å det ligger ju inte alls långt från Universitetet.
    Ganska säker på att det var så.
    Kramen, Maria

  3. Anna-Karin 9 augusti, 2010 den 18:49 #

    Då satsar vi på nästa vecka i stället! Ha en jätte bra ledighet nu
    kram

Kommentera

