Funderar på Bloggbyte.

5 Aug

Eller i alla fall design.

Vad tror ni om dessa?
Jag känner att jag vill ha annan färg på bloggen, men som det är nu kan jag inte ändra den. Tråkigt!

8 svar to “Funderar på Bloggbyte.”

  1. Sara 5 augusti, 2010 den 13:17 #

    Den sista varianten gillade jag bäst, mest du! =)
    Fikar gärna på tisdag! Tid? Kram

  2. Petra 5 augusti, 2010 den 13:22 #

    Gillar den sista bäst.

    kram

  3. Susanne 5 augusti, 2010 den 13:55 #

    Gillar den ljusa bäst!

  4. Bella 5 augusti, 2010 den 14:04 #

    gillar den du har 😀 pöss

  5. Bokmalen 5 augusti, 2010 den 17:28 #

    Jag funderar oxå på att byta men har svårt att komma till skott. Får se hur jag gör!???
    Kramen, Maria

  6. Åsa 6 augusti, 2010 den 07:50 #

    den sista isf.. annars är den du har fin 🙂
    hoppas åskan dragit bort o att din mage mår bättre..
    krama

  7. Wysteriia 6 augusti, 2010 den 09:28 #

    Jag gillar den du har nu 🙂 Men förändring är ju alltid kul! 🙂

  8. Malin 6 augusti, 2010 den 18:39 #

    Jag gillar den första. 🙂

Kommentera

