TMCP.

3 Aug

Pssssssssssssst. Missa inte inläggen här UNDER 😉

 

10 svar to “TMCP.”

  1. Åsa 4 augusti, 2010 den 07:50 #

    vilka fina barn 🙂
    jisses ser ut o vara stark mat.. hihi.. va härligt att du fick umgås me familj o vänner istället för o jobba..
    kramaaa

  2. Sara 4 augusti, 2010 den 09:12 #

    Jag tror att de skorna kan kan göra gott för musklerna runt dina knän. Det är, vad jag fattar på sjukgymnaterna jag träffat, ofta så att musklerna är lite veka och måste byggas upp för att stabiliseras. Men vad gäller mitt så är det som det är och belastningen blir helfel.
    Fundera lite du, skulle verkligen vilja få bort dom. =)

    Gillar ert kök, LOVE grönt! Kram

  3. Bella 4 augusti, 2010 den 09:58 #

    vad mysigt, skönt o slippa jobba 😉 barnen e så himla söta.
    puss

  4. marica 4 augusti, 2010 den 19:42 #

    Härligt att ha vänner runt om i hela världen!
    KramKram

  5. Linafoto 4 augusti, 2010 den 21:01 #

    Svar: Tack! =) Ja, jag är supernöjd med den 😀

  6. Petra 4 augusti, 2010 den 21:38 #

    Carro, jag vet inte hur man gör ang Open Id. jag har inte ändrat något och om jag ändrar i den rutan där det står Open så kan inte anonyma kommentera. Det finns bara en ruta man kan fylla i så vitt jag kan se. Och det är ju skumt att det inte funkar för dig, då andra har sina länkar. Jag vet inte vad jag ska göra.kram

  7. Malin 4 augusti, 2010 den 22:16 #

    Jättefina foton! Hoppas ni hade en riktigt trevlig kväll!
    Kram

  8. Bokmalen 4 augusti, 2010 den 22:34 #

    Hej!
    Jo, det är ett 1,8. Tycker att 1,4 blir för mycket pengar för mig just nu å är inte säker om jag riktigt behöver det!???
    Jag provar mig fram med detta till att börja med så får vi se!??? 😉
    Kramen

  9. A home far away 5 augusti, 2010 den 09:09 #

    Låter helt underbart, förstår att du har njutit när dina vänner varit på besök!

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla i Singapore

  10. Åsa 5 augusti, 2010 den 09:15 #

    tack för dina kommentarer 🙂
    du känner precis som jag när vi är utomlands.. den speciella känslan man får.. hihi..
    Hoppas du har de bra..
    många kramar

Kommentera

