Första Augusti Tvåtusentio

1 Aug

 

14 svar to “Första Augusti Tvåtusentio”

  1. IDA 1 augusti, 2010 den 23:09 #

    Va synd att du inte sa till så kunde jag kört och mött upp dig och tagit en fika. Vi bor ju så nära =)

  2. Therese 2 augusti, 2010 den 01:20 #

    Har ungefär samma planer som dig- JOBBA. Men på tisdag är jag ledig. Då ska jag frossa i True Blood (Abstinensen är olidlig, har inte ens hunnit se avsnitt 6 den här veckan- då vet man att man haft mycket att göra!;) och fredag kväll-söndag ska jag åka till vännerna i Lund.

    Ullared och Ikea är bra på att dra pengar från kontot… så länge man får något med sig från butiken så är det helt OK:)

    Måste till Ullared snart- var längesedan sist:)
    STORA KRAMAR
    (Och får fortfarande många positiva kommentarer om bröllopsfotona:)

  3. Wysteriia 2 augusti, 2010 den 05:27 #

    Jag är nog den enda som inte är så förtjust i ullared ;D haha!

  4. Freedomtravel 2 augusti, 2010 den 05:47 #

    Vad vi hittar på… ja, efter fyra veckor på resa ska vi idag gå till jobbet… får väl säga att det tar emot lite…

  5. Sara 2 augusti, 2010 den 07:26 #

    Håller tummarna för att din kropp tar till sej järnet, och att du blir piggpeiggelin!
    Denna veckan blir lugn för mej, ska bara till Vårdcentralen strax och ta blodprov. Annars är det inte mycket planerat.
    Massa Kram till dej!

  6. Åsa 2 augusti, 2010 den 07:49 #

    har du varit o kollat varför du är så trött? el är de järnbrist, för mycke jobb kanske?
    va kul 🙂 shoppa loss.. Ullared vet ja inte om ja varit ti men de e lite långt.. har dock bott utanför Gbg en del av mitt liv men kommer inte ihåg om vi besökte de..
    nu blir de jobb, jobb o jobb för mig oxå.. kastas in i de ”normala” livet.. hehe
    kraama om

  7. monica 2 augusti, 2010 den 09:19 #

    NU är jag nyfiken på vilken jobbarkompis som ska ha grillfest??

  8. Suss 2 augusti, 2010 den 09:32 #

    Hej vännen, denna veckan blir lugna gatan för mig, en fika med vänner men absolut inget avancerat…det kanske till och med blir bebis det vet man inte, har ju haft värkar sedan igår =) Hoppas att du blir piggare snart, sköt om dig och ta det lugnt så att du sparar på energin =) Kramar

  9. A-Linda 2 augusti, 2010 den 11:18 #

    Hej! Jag har svar på dina frågor inne hos mig. Har samlat dem i det här inlägget:
    http://blogg.aftonbladet.se/15613/2010/03/ar-neonatal-hlr-verkligen-genomtankt-mam

  10. Marie. 2 augusti, 2010 den 11:27 #

    Hallå där! Jodå tack det knallar på här. Händer lite jobbiga grejer, men hoppas det leder till nåt bra. Jag tycker P!nk-konserten var grym, ännu bättre än i Stockholm! Vad tycker du? Vart stod/satt ni?
    Läste en blogg du skrivit tidigare och Håller fullständigt med dig om solnedgångar! Älskar dom och får aldrig nog.
    Hoppas du trivs bra i lgh och att du mår bra, trots tröttheten vad nu den kommer från har inte hängt med så bra sista tiden å läst bloggen din =/ Ingen annans heller för den delen, går ju lite i perioder det där =)Kram på dig!

  11. Bokmalen 2 augusti, 2010 den 14:30 #

    Å, vad kul med en massa shopping!! 😉
    Du, jag undrar, blev det nåt levaxin för dig?? Vad jag kommer ihåg från när min bror skulle börja med det så tog det lång tid innan dom fick rätt dosering men han började känna sig bättre väldigt fort. Men det kanske inte var levaxin du behövde!??
    Kramen, Maria

  12. Mamma 2 augusti, 2010 den 21:31 #

    Varsegod mitt Hjärta, var helt ok.Tack för alla ljud i sätet bredvid.Kram

  13. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 2 augusti, 2010 den 21:33 #

    tackfina du för det peppet f och för att du inte verkar tycka att jag är en dålig människa som uttrycker lite avundsjuka och bitterhet..blev bara så ledsen…tappade lite hopp..
    Hade nog hoppats och drömt om det mer än jag anade kanske..kändes som det var så många möjligheter som bara försvann där på en sekund..men men, imorgon som sagt nya tag =)

    kramar!

  14. Susanne 3 augusti, 2010 den 10:25 #

    Svar…haha, ja jag var ju inte full i alla fall men eftersom artikeln skulle kommit en lördag så blev jag minst sagt förvånad när jag fick se löpet i går…

    Kramen

Kommentera

