The Crazy Blonde —> The Stupid Blonde

31 Jul

 

18 svar to “The Crazy Blonde —> The Stupid Blonde”

  1. Suss 31 juli, 2010 den 06:50 #

    Här är allt bara bra, magen växer och gror har haft en del förvärkar, men inget onormalt ju =) Längtar så tills våran lilla skrutt är hos oss då det börjar bli allmänt jäkla tungt och jobbigt =) Men men sånt är livet på en pinne, jag försöker få dagarna att gå med diverse projekt. Jag tror att det kommer bli jättebra för dig att BARA plugga. även om det kommer bli mkt och tufft så kommer du ändå ha tid till att vila upp dig och komma på fötter igen…Kom ihåg du har bara en kropp 😉 Du måste ta hand om dig vännen och skit i alla andas bloggar tills du mår bättre. Hoppas iaf att det går bra att jobba de här sista veckorna. Sköt om dig Bamsekramar från mig

  2. Petra 31 juli, 2010 den 07:06 #

    Man har sina ups and downs och bristen på sömn kombinerat med mycket jobb gör ju att man inte känner sig på topp jämt. Förhoppningsvis känner du dig snart piggare i både kropp och själ. Håller tummarna för att vädret blir lite bättre snart igen. Kul med besök från Thailand.

    Här är det bra men jag är sjukt less. Är inte på humör att vara ensam hemma med en övertrotsig 3-åring hela dagarna samtidigt som jag känner mig stor, trist och gnällig. Men jag härdar ut, det finns ett slut på allt.

    Ha en härlig lördag!

    kram

  3. Wysteriia 31 juli, 2010 den 09:12 #

    Sluta känn din ful sötis!!

    Kanske är bra att du ”bara” ska plugga ett tag? Tänk så mkt tid du får över till annat!! ;D

  4. Bokmalen 31 juli, 2010 den 09:20 #

    Det skulle ha kunnat vara jag som skrivit detta inlägget. Med det undantaget att jag inte har pluggat på högskolan nåt utan jobbat…
    Försöker njuta av semestern men det är svårt då det nu har blivit så tråkigt väder. 😦 Blir ju typ less av att bara vara inne å läsa å se film å sitta vid datorn.
    Men, men, det blir väl bättre!??
    Sommarn har varit bra än så länge, det har lixom varit lagomt av allt.
    Ta hand om dig!!
    Kramen, Maria

  5. Sara 31 juli, 2010 den 09:25 #

    Ta hand om dej gumman!
    Vi hörs snart! Kram

  6. Susanne 31 juli, 2010 den 09:56 #

    Jag har haft och har en skön semester…börjar komma in i ett lugnare tempo nu vilket är skönt. Har tom fått inspiration till att skriva lite mer så det finns en hel del lite längre textinlägg på bloggen… som du har missat…*snyft*

    Skojar bara, ha det bäst och andas lugnt mitt i allt som händer!

    Kram
    Susanne

  7. Malin 31 juli, 2010 den 15:18 #

    Jag håller med om att det är för få timmar på ett dygn ibland. Och visst har man perioder då bloggar inte är det viktigaste i livet! 😉 Så lev livet och kommentera när du har tid över och har lust! 🙂
    Hoppas du får några härliga lediga dagar! Jag och Jens åker på spa i tre dagar i morgon så det ska bli jätteskönt! 🙂
    Kram på dig

  8. Bokmalen 31 juli, 2010 den 16:42 #

    Det har gått nån ”reality-serie” från Sandhamn. Har inte sett den själv men min bror berättade om den.
    Kramen

  9. Art By Tina 31 juli, 2010 den 17:01 #

    Traktor-racet var toppenkul. Precis som en bonnafest på landet ska vara. Lerigt, stökigt, öligt och massor av dans!

    Ikväll bär det av till falköping, cruising på ströget.

  10. Susanne 31 juli, 2010 den 17:49 #

    Expressen-händelsen är inte så glamorös som det kan låta…haha… men nu har jag lagt ut det roliga!

  11. Sara 31 juli, 2010 den 20:12 #

    Den har Camilla och Tommy köpt. Kram

  12. Bokmalen 31 juli, 2010 den 20:46 #

    P.S. Jo, jag kom att tänka på att jag nog glömt föreslå en sak… När du kommer upp kanske du har lust att träffas??? Om du har tid å lust vill säga???
    Du kan ju berätta isåfall. Tror att det skulle kunna bli riktigt trevligt!??
    Kramen, Maria

  13. Åsa 31 juli, 2010 den 22:06 #

    tack för dina kommentarer i min blogg o du har helt rätt 🙂

    de e bra med mig.. längtar såklart tebax ti paradiset o min baby.. men dec/jan åker ja igen..

    vi har upp o nergångar o du har såå mycke just nu så klart de känns otroligt.. men snart hoppas ja att du får tid för dig o kan bli lugn i kropp o själ…
    många kramar o trevlig helg..

  14. Emilia 1 augusti, 2010 den 05:30 #

    Jag har tyvärr inget alls att göra med att han läser 😉 det var ett eget påfund av honom tro det eller er, hihi 😀

    Hoppas du känner dig bättre snart tjejen!
    Ta hand om dig!!
    Krmakram

  15. Susanne 1 augusti, 2010 den 09:39 #

    Taaaaack 🙂

  16. marica 3 augusti, 2010 den 20:59 #

    Stor kram till dej vännen ❤ Hoppas att allt blir bra snart på alla sätt! Vi var i Ullared i fredags 🙂 Nu är vi i Halmstad på semester 🙂 Tänker på dig! KRAM

  17. MammFia 12 augusti, 2010 den 19:20 #

    Åååh det var länge sen jag tittade in hos dej, förlååååt!!!
    Skickar dej många kramar och hoppas du mår bättre snart. Det är jobbigt när man är nere, men då kan det bara gå åt ett håll… Styrkekram!!

  18. MammaFia 12 augusti, 2010 den 19:21 #

    Åååh det var länge sen jag tittade in hos dej, förlååååt!!!
    Skickar dej många kramar och hoppas du mår bättre snart. Det är jobbigt när man är nere, men då kan det bara gå åt ett håll… Styrkekram!!!

Kommentera

