Dear Mr. President…

26 Jul

 

8 svar to “Dear Mr. President…”

  1. Petra 26 juli, 2010 den 13:56 #

    Är lite avundsjuk, Pink är grym!

    Hoppas att allt är bra med dig.

    kram

  2. Suss 26 juli, 2010 den 15:13 #

    Konserten var bra, men jag tyckte att stockholm va bra mkt bättre =) Men kommer hon igen någon gång så är jag den första att boka, hon är så vansinnigt grym. Det va roligt å träffa dig om än en snabbis =) Får boka in hösten då får vi nog lättare både du och jag, sköt om dig kramar

  3. Bella 26 juli, 2010 den 17:04 #

    vad rooligt 😀 pink e ju grym hihi..pöss

  4. Annis 27 juli, 2010 den 17:03 #

    En riktigt bra helg vännen 🙂 Saknar dig redan! Puss ❤

  5. Art By Tina 28 juli, 2010 den 03:11 #

    Ditt gamla hemland var lika fantastiskt som det ska vara – det hälsar tillbaka=)

    Semester nu?

  6. Jessica 28 juli, 2010 den 10:35 #

    Hej!
    Jag har en fråga till dej, när jag hade min praktik hos er på Neo, pratade du om ett macroobjektiv, som du använder och är supernöjd med. Det var ett fast objektiv som du hade köpt på scandinavian photo tror jag. Jag har även för mig att du använder den till porträttbilder och allt.

    Kan du visa lite bilder här i bloggen som du tagit med den, både macro och vanliga. Och skriva vad den heter. Jag är ute efter ett sånt objektiv men så svårt att veta tycker jag vilka som är bra och till rätt pris, men jag har för mig att du sa att det inte var så farligt dyrt.

    Tack på förhand 🙂

  7. Camla 28 juli, 2010 den 20:05 #

    Em morgon med att plocka glasbitar ur min fot och dammsugning =)) Ni är ALLTID välkomna hos mig!!!

  8. Susanne 31 juli, 2010 den 09:53 #

    Kul med konsert…och Pink är grym!

Kommentera

