Med Facit i Hand…

20 Jul

10 svar to “Med Facit i Hand…”

  1. Mamma 20 juli, 2010 den 06:26 #

    Hej vännen, man kan gå utoch gå men kanske inte i den takten.Det tar ca:två veckor innan tabletterna har full effekt. puss

  2. Anna-Karin 20 juli, 2010 den 06:39 #

    Hoppas det blir bättre med tröttheten snart.
    Tar väl ett tag innan medicinen verkar.
    Vi drar norrut med husvagnen på fredag morgon och kommer hem i mitten på vecka 31. Ska bli skönt attt komma bort lite.
    Var rädd om dig nu gumman
    kram

  3. Sara 20 juli, 2010 den 06:40 #

    Även om du sov riktigt länge och var trött så tror jag att det är nyttig att passa på att röra på dej när du känner att du orkar 😉 Få igång kroppen lite så kanske pillren kickar in fortare, vad vet jag men jag tror det 😀
    Ta hand om dej! KRAM!

  4. Sofia 20 juli, 2010 den 06:41 #

    Vad roligt! Och skönt att göra det mesta på distans. Kii tycker jag absolut att du ska besöka när du är i Umeå.

  5. Sofia 20 juli, 2010 den 06:44 #

    Såg att du hade kommenterat ett annat inlägg också som jag inte tror att jag har svarat på.. Hehe!

    Har flyttat runt en del. Är född i Eskiltuna, sen Virsbo (mellan Västerås och Fagersta) halva uppväxten och efter det Arvidsjaur och Piteå. Nu Nyköping. Sambon har familjen kvar i Arvidsjaur. Och jag har alla gamla kompisar i Umeå och därikring..

    Kram!

  6. Bunny 20 juli, 2010 den 11:11 #

    Läskar dig! Du MÅSTE ta vara på din ork och inte ta ut dig på en gång…

    PUSS ❤

  7. marica 20 juli, 2010 den 12:57 #

    Du är i full gång du 🙂 Kul att du ska läsa!
    Hoppas att du ska få må helt bra snart! *Kram*

  8. Bella 20 juli, 2010 den 12:58 #

    vad skönt att du kan göra de på distans så du inte behöver va fast i umeå ett helt år hihi =) du kommer klara det galant ska du ska gumman =) pöss

  9. Åsa 20 juli, 2010 den 15:16 #

    ahh de e på distans.. tur de så du slipper vara ifrån din älskling 😛
    de kommer gå jättebra o även om du är trött o orklös har du massor med skoj o se fram emot 🙂
    många kramar

  10. Camla 21 juli, 2010 den 11:57 #

    massa massa mys och bus min hoooonyy =)) Ring mig när du vaknat på torsdag, så vi kan bestämma hur och när jag skall möta er osv puss puss

Kommentera

