Jag längtar efter Jacob!

20 Jul


Jacob och jag, juni 2010.

Snart kommer mina godingar Linda-Marie och lilla Jacob hit och myser. Längtar!
Tiden går så himla fort! Jacob är 4 månader nu och första månaden tillbringade han med mamma och pappa på min avdelning på jobbet.
Det är såååå skönt att se att han mår bra och är alldeles bedårande söt! ♥

4 svar to “Jag längtar efter Jacob!”

  1. Anna-Karin 20 juli, 2010 den 12:20 #

    Vad skönt att han mår bra! Hälsa han och familjen och krama honom ordentligt…
    Kram

  2. marica 20 juli, 2010 den 12:55 #

    SötSöt 🙂

  3. Wysteriia 20 juli, 2010 den 22:07 #

    vilken fin bild 😀

  4. Linda-Marie 20 juli, 2010 den 23:33 #

    Tack för den trevliga stunden vi fick tillbringa med dig och din älskling! Det får vi göra om snart igen ❤

Kommentera

