Tager du?

17 Jul

Det är så vackert med bröllop! Idag har jag fotat bröllop igen, som skrivet här under och det är så mysigt!
Hela luften fylls av kärlek och brudparen som jag fotar strålar för fullt, så vad gör det om inte solen visar sina strålar?

Jag har suttit och kikat igenom fotona lite smått ikväll. Jag jobbar så mycket nu men kommer att lägga min fria tid på att redigera föregående helgers bröllop.
För vad gör det att det tar tid när det är så skoj?!

Mitt råd till er alla där ute idag: Spread your love! 😉

9 svar to “Tager du?”

  1. Sara 18 juli, 2010 den 08:58 #

    Så fint kort, annorlunda och jag älskar sånt!
    Du får komma hit och se köket live, jag är sååå nöjd! KRAM!

  2. Anna-Karin 18 juli, 2010 den 10:17 #

    Bra budskap! Synd att detregnade men som sagt vad gör det. Hoppas de fick enoförglömlig dag!
    Kram

  3. Susanne 18 juli, 2010 den 10:18 #

    Oh yes, I am very crazy…haha..Fin bild!

  4. Linda-Marie 18 juli, 2010 den 22:02 #

    Vilken fin bild vännen! Ska bli roligt att se fler på tisdag när vi kommer jag och grodan 🙂

  5. Susanne 19 juli, 2010 den 09:10 #

    Googla så får du se…eller fråga någon fotbollsintresserad i din närhet!

  6. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 19 juli, 2010 den 09:20 #

    snyggt foto carro!
    hoppas du har en fin måndag!

  7. IDA 19 juli, 2010 den 12:41 #

    Huset vi bor i är ca 60 kvm ett torp från 1800 talet.
    Vi fick vattenläcka i golvet i vintras så Golvet
    i köket skall rivas ut och läggas nytt.
    Nytt golv i vårt sovrum o i tv rummet.
    Sen skall det sättas in en vedkamin i tv rummet.
    Så det finns att göra.
    Även min diskmaskin skall äntligen sättas in (ett krav) hahaha.
    Vi vill få klart allt innan bebis kommer så vi bara kan njuta av livet med den lill*
    Danne skall ju vara hemma de 10 första dagarna som han får
    sen skall han vara hemma mkt nästa sommar är tanken.
    Sen skall han ju vara pappaledig själv med bebis när jag börjar jobba =)

    Kram

  8. Åsa 19 juli, 2010 den 13:19 #

    nu är ja hemma igen.. skönt.. har saknat din blogg 🙂
    vilka underbara bilder.. ja skulle vilja vara i din hjärna när du fotar 🙂
    du jobbar o jobbar o grattis sååå mycke ti att du kommit in i umeå.. då kommer du vara ganska nära mig 🙂 bara 4 tim me buss.. hihi…
    hoppas allt är bra me dig…
    många kramar

  9. Camla 21 juli, 2010 den 11:56 #

    Gud vilka fina kort =)) du är så DUKTIG hjärtat =)) pussen

    jag vill oxå gifta mig hihihih

Kommentera

