Jag förklarar er härmed för man och hustru.

17 Jul

 

4 svar to “Jag förklarar er härmed för man och hustru.”

  1. Bokmalen 17 juli, 2010 den 20:48 #

    Vad trevligt med bröllop. 😉 Synd på vädret bara, men inte ens vädret kan väl förstöra en sånan dag!?? 😉
    Har några vänner som oxå ska se Pink i Göteborg.
    Vi åker iväg tidigt imorgonbitti å håller som bäst på att packa, tog en liten paus för att kolla bloggar. 😉
    Sköt om dig!
    Kramen, Maria

  2. Mia 17 juli, 2010 den 21:06 #

    Hur jag lyckades komma till din blogg via bloglovin vet jag inte, men det jag fann gillar jag…

    Bröllop, ja, alltid trevligt!

  3. Petra 17 juli, 2010 den 21:59 #

    Trist med vädret men jag hoppas att det blev bra ändå. Vi fick lite regn men det var snabbt övergående. Här skulle det verkligen behövas.

    Sköt om dig gumman!

    kram

  4. Annis 18 juli, 2010 den 13:13 #

    Å jag saknar dig massa hjärtat! Nu är det bara några dagar kvar 🙂 Puss

Kommentera

