100716 – Jag vet att jag är usel på att läsa och kommentera era bloggar. Förlåt!

17 Jul

 

10 svar to “100716 – Jag vet att jag är usel på att läsa och kommentera era bloggar. Förlåt!”

  1. bella 17 juli, 2010 den 00:07 #

    ingen fara gumman.. förstår varför ❤ Hoppas du mår bra puss

  2. Anna-Karin 17 juli, 2010 den 07:12 #

    Gumman då! Jag hoppas verkligen det blir lite lugnare på jobbet så du kan ta ut din komp. Du ska vara rädd om dig.
    Hoppas verkligen det blir bättre snart.
    Ha så kul på bröllopet i dag och lycka till med fotograferingen.
    Kram

  3. Sara 17 juli, 2010 den 09:29 #

    Vi fårstår att du varken har ork eller tid att kommentera massor som innan, men de jag fick igår gjorde mej LYCKLIG! Så underbart att de ditt namn och dina ord. =)
    Hoppas pillren kickar in snart och att du får tillbaka din vanliga energi! Kram på dej och Tack för igår!

  4. Therese 17 juli, 2010 den 09:52 #

    Men jösses…jag vet att det är svårt att få vara ledig på sommaren, men när du mår som du mår borde du ÅTMINSTONE få ta ut några komptimmar….. 😦

  5. Carina 17 juli, 2010 den 10:26 #

    Nej jag har en vecka kvar, eller rättare sagt fyra arbetspass, så nästa söndag morgon har jag semester, OM jag längtar, hoppas bara det finns lite fint väder kvar då!!
    Du får njuta av det lilla du har i år och hoppas på längre semester nästa sommar!
    Krya på dig!

  6. Lotta 17 juli, 2010 den 11:59 #

    Grattis till den stundande studietiden! Är det på distans? Jag har lyckats med det omöjliga, jag har haft sol på hela min semester! Det är nog första gången på kanske tio år jag lyckats med det!
    Kram!!

  7. Suss 17 juli, 2010 den 12:07 #

    Japp är ledig, har ju 9 veckors ledighet, liiite mkt men samtidigt skönt man är ju inte den mest smidigaste just nu om man säger som så =) Tiden bara springer iväg och jag hoppas att de återstående veckorna går fort också =) Sköt om dig vännen min och jag hoppas att du snart skall bli piggare. Kramar

  8. Wysteriia 19 juli, 2010 den 06:26 #

    Jag är också usel på att läsa bloggar just nu..är ganska usel på att uppdatera min egen också om man jämför med innan :I Men jag hinner inte riktigt just nu. Imorgon börjar jag inte jobbet förrän kl 14 och istället för att försöka hinna göra saker så måste jag nog faktiskt ta en rejäl sovmorgon..haha ;D

  9. Maria 19 juli, 2010 den 08:24 #

    Jag är lika dålig jag på att komentera och läsa andras, det finns liksom ingen direkt tid just nu.

    Läste att du blivit dålig, inte roligt. Hoppas att det går över.

    Många kramar till dig.

  10. IDA 19 juli, 2010 den 11:10 #

    Hej hej det är toppen med oss.
    Lillan sparkar för fullt =) *mys*
    Jag har haft mina 3 veckor och börjar jobba imorgon =(
    Men jobbar ju bara till slutet av september sen får jag vara hemma i över 1 år =D
    Kramiz

Kommentera

