100715 – Akut Järnbrist och Gnillegnolande trötthet.

15 Jul

 

11 svar to “100715 – Akut Järnbrist och Gnillegnolande trötthet.”

  1. IDA 15 juli, 2010 den 17:59 #

    Nu är jag tillbaka på blogg.se =D
    Gud va det såg gott ut mumms

  2. johanna 15 juli, 2010 den 18:16 #

    Nu kan ni GÅ hem till dina föräldrar, inga ursäkter finns längre nu =) Pöss hjärtat!

  3. Bokmalen 15 juli, 2010 den 19:33 #

    Vi har oxå haft det varmt, ja vi har det tillräckligt varmt tycker jag. 😉 Igår åskade det lite å idag så har det varit svalare vindar som svalkat. Vi jobbar imorgon å sen går vi på semester i 4 veckor. 😉
    Hoppas tröttheten ger med sig för dig!!
    Kramen, Maria

  4. Anna-Karin 15 juli, 2010 den 20:06 #

    Hoppas din mage klarar järntabletterna nu bara gumman! Förstår att det varit körigt på jobbet hur går det egentligen? Jobbigt med värmen när du ska sova på dagen hoppas ni har en fläkt!
    Lycka till med fotograqferingen på lördag då!
    Kram

  5. Bella 15 juli, 2010 den 21:07 #

    bra att du fått järntabletter och hoppas snart din trötthet blir bättre. Alltid gott o bli hembjuden på middag hos päronen. ha de bra på jobbet puss

  6. Petra 15 juli, 2010 den 21:45 #

    Jobbigt med järnbrist! Hoppas att tabletterna snart sätter in. Hatar mina tabletter som ger mig trög mage och halsbränna 😦
    Här är det fint väder. Det regnade i förrgår natt men annars klarblå himmel och varmt. Det skulle dock behöva åska ur lite tror jag för man smälter bort. Det är till att bo vid havet och stranden.

    kram

  7. Freedomtravel 16 juli, 2010 den 16:42 #

    Hoppas att det hjälper med järntabletterna! Jag vet knappt vad det är för veckodag, det där brukar försvinna när man har semester… Vi har precis kommit hem från Polen, ska snart hämta Peters son och hans kusin och sedan fortsätta semestern norrut i Sverige.

  8. Malin 16 juli, 2010 den 18:10 #

    Det låter som du har det härligt trots tröttheten. Hoppas tabletterna hjälper snart och du får känna dig pigg igen!
    Jag ska förhoppningsvis ta med systerdottern till Tosselilla sommarland och leka/bada osv! Annars blir det en lugn helg nu när semestern äntligen börjat!
    Lycka till med fotograferingen!
    Kramar

  9. Bunny 16 juli, 2010 den 21:03 #

    PUSS ❤

  10. Susanne 17 juli, 2010 den 20:12 #

    Första regndagen på jag vet inte hur länge kom idag… gjorde inte så mycket då jag tillbringat de senaste sju dagarna i solen iofs.

    Hoppas du piggnar till, du kan ju läsa mina små vardagsberättelser som jag lagt upp på bloggen de senaste dagrana, det kanske piggar upp!

    Kram
    Susanne

  11. marica 19 juli, 2010 den 18:16 #

    Krya på dej gummsan!!! KRAM

Kommentera

