Bröllopsyra!

14 Jul

Jag är i full bröllopsyra just nu och det är så härligt!

I helgen gifte sig Tiis och nu till helgen är det min jobbarkompis Ann-Maries tur – och om en månad min kompis Caroline.
Det som gör att jag är i full bröllopsyra är att jag är med och fotograferar och det är enormt skoj att fota bröllop!
Och så måste jag få säga att jag är väldigt glad och tacksam att ni alla har så stort förtroende för mig att ni valt mig som fotograf för eran stora dag!
TACK!

9 svar to “Bröllopsyra!”

  1. Rebecka i GBG 14 juli, 2010 den 15:03 #

    Om jag haft någon att gifta mig med så hade jag utan tvekan bett dig ta bilderna åt oss!!!
    (Säger till när det är dags 🙂 )

    KRAM!

  2. Britt-Marie 14 juli, 2010 den 17:44 #

    Är fullständigt fascinerad över dina bilder från i lördags! Är så glad att du var fotograf på bröllopet!

  3. Bella 14 juli, 2010 den 18:22 #

    du e ju såååå duktig på att ta kort gumman =) pöss

  4. Annis 14 juli, 2010 den 20:12 #

    Underbara foton!

  5. Anna-Karin 14 juli, 2010 den 21:18 #

    Ja du är utan tvekan den duktigaste jag vet så jag förstår att de väljer dig som fotograf! Kanon bilder verkligen!
    Kram

  6. Rebecka 14 juli, 2010 den 22:18 #

    ja du tar verkligen jätte fina bilder 🙂

  7. Agneta 14 juli, 2010 den 22:34 #

    Du är bäst, men vem ska vi anlita när du gifter dig???

  8. Ann-Mari 15 juli, 2010 den 08:32 #

    Vi är så glada att du ville ställa upp och fota oss. Du är toppen!!!! Kram

  9. Wysteriia 15 juli, 2010 den 17:40 #

    Men gud så fina bilder!! 😀

    Järnbrist låter inte heller bra du :/ Hoppas tabletterna hjälper för det suger o vara så trött!! :I

Kommentera

