Pappa, kom hem… för jag längtar efter dig…

13 Jul

Jag vill ha hem min pappa! 

Nu har min pappa varit i Norrland i 2,5 veckor och han har inte fått se våran lägenhet eller något än. 

Och så skickar han ett MMS med ett foto som nu ligger uppe på Aftonbladets förstasida och skriver att han inte kommer hem, utan sitter fast sen flera timmar tillbaka.
Eftersom jag läser Aftonbladet varje dag så skrev jag tillbaka att han skulle MMS:a fotot till 71000. Jag antar att han gjorde det, för nu ligger den där. 

Men… SJ – skärp er nu – jag vill ha hem min pappa!! 

5 svar to “Pappa, kom hem… för jag längtar efter dig…”

  1. Sara 14 juli, 2010 den 06:53 #

    USCH, jag läste det där igår.. Fattar inte vad SJ sysslar med?? Och varför får de inte gå ut? Hur lång tid kan det ta att få alla tillbaka till stationen?
    Håller tummarna för att han är på väg nu. Kram Sara

  2. Anna-Karin 14 juli, 2010 den 06:55 #

    Förstår dig! Klart man vill att pappsen ska se nya lägenhetten! Lustigt med kortet men otäckt för de som var med på tågett i den värmen som var i går. Ja si är sig likt kan man kanske säga!
    Kram

  3. Sara 14 juli, 2010 den 09:18 #

    Alla berguvarna bor inne på Cementas område, ska jag fråga Benny om ni får följa med in och fota dom? Vilken silo har ni en boendes i? Kram kram

  4. Sara 14 juli, 2010 den 13:23 #

    Dom har lämnat Cementa säger Benny.. När han fotade dom så hade de börjat segelflyga och nu flyger det som de ska och lämnat boet. =)

  5. Britt-Marie 14 juli, 2010 den 17:42 #

    Måste varit en hemsk upplevelse att vara med där!

Kommentera

