Nytt hos oss.

7 Jul

8 svar to “Nytt hos oss.”

  1. Sara 7 juli, 2010 den 19:21 #

    Då berhöver du inte svara på mina sms… 😉 Då vet jag att du inte hinner ses i morgon. Kram Kram!

  2. Suss 7 juli, 2010 den 19:45 #

    Hej hjärtat, dörren är alltid öppen för dig vet du =) Det vore super mysigt om du ville komma ner någon dag, jag har det ganska långtråkigt emellan åt…Jusr nu har P semester så då går det an men sen…Till hösten kommer jag och lillkillen till dig bara så att du vet 😉 Men just nu vill och vågar jag inte resa allt för långt bort. Ha en underbar helg och njut av det vackra vädret och bröllopet =) Sköt om dig vännen min tusen kramar

  3. IDA 7 juli, 2010 den 20:41 #

    Den var sjukt nice =)
    Heheh nu kan du se Ul bilder på kodden =)

  4. marica 7 juli, 2010 den 21:12 #

    vilken toppen helg!!! sköt om dej nu,, kram

  5. Huskatten 7 juli, 2010 den 21:37 #

    hm 2000 lät billigt.. är det äkta ek? jag fick punga ut med 5000 för min som ser liknande ut! jeje hoppas ni får ordning på allt o att ni kommer trivas.. kram

  6. Therese 7 juli, 2010 den 23:16 #

    Oj vad fin bänk! Hoppas jag får se den på plats snart! Jag måste ta mig i kragen och åka till Skövde… det var ju ÅR sedan. Och inte ett eller två, utan typ FYRA. Eller tre i allafall. Illa nog;)

    Du måste inte vara glad jämt, om du inte orkar. Man ska vara glad när man känner sig glad. Och känner man sig låg så får man lov att vara det också. Jag hoppas bara att du kommer bli glad av dig själv och allt roligt på lördag, jag kommer i allafall bli glad av att träffa just DIG!

    kramar Tiis

  7. sissiliten 8 juli, 2010 den 06:59 #

    Grattis till nya lyan vännen. Hoppas att du mår bättre. Jag förstår att du mått skit. Men då har ni iallafall hittat felet o det går mot ljusare tider 🙂

    Hoppas vi kan ses snart o fika.
    Pöss o Kram

  8. Anna-Karin 8 juli, 2010 den 09:01 #

    Jätte snygg bänk! Vilken tur att de hade rea:)
    Tack för kontringen! Ha nu en super bra helg och passa på att njut av ledigheten nu
    kram

Kommentera

