Jag hatar…

27 Jun

… att trycka mig i en bikini på sommaren. Jag avskyr att visa mig ute och jag avskyr min kropp. Har alltid gjort.

Men nu packar jag väskan och gör just det.
Trycker i mina valkar i en bikini, för att bege mig ut och få lite sol under dagen och sen kunna packa och städa under eftermiddagen och kvällen.

Ha en härlig dag alla!

5 svar to “Jag hatar…”

  1. IDA 27 juni, 2010 den 11:02 #

    Som mig så men nu kan man istället vara stolt för sin bebis mage =D

  2. DrAnnika 27 juni, 2010 den 11:16 #

    Du är JÄTTEFIN!!!
    MEn jag vet hur det är, jag har en fladdermage som jag inte tycker är så där himla skojigt att visa upp. Men du vänder jag på det och tänker – shit vad ballt bra jag är som har lyckats få en fladdermage (viktminskning) och sen förösker jag tänka en del positiva tankar för att må lite bättre.
    Men som sagt, du är JÄTTEFIN, och du kan med all rätt visa dig i bikini!! 🙂
    *kram på dig*

  3. Bella 27 juni, 2010 den 17:22 #

    du är fiiiin! puss

  4. Åsa 27 juni, 2010 den 17:45 #

    du e jättefiiin..
    många kramar

  5. Malin 30 juni, 2010 den 19:52 #

    Du ska inte hata din kropp! Jag tycker du är fin! Njut av sol och bad!
    Kramar
    Malin

Kommentera

