Mitt möte med Jehovas

23 Jun

 

10 svar to “Mitt möte med Jehovas”

  1. Jennica 23 juni, 2010 den 15:25 #

    Hahaha i bikini står du och har detta underbara samtal?! Hahaha såååååååå underbart!!! Du skulle ha visat dem din klocksamling…för den är väl pretty stor nu va? Och sagt mycket stolt…jag tillber den stora klockguden…sen sjungt i olika tonläge en massa siffror…det hade fått tyst på dem!!! Hahaha PUSS HJÄRTAT

  2. Bella 23 juni, 2010 den 15:31 #

    jag hatar när dom plingar på dörren.. jävla påhopp är va det är.. you go girl 😉 pöss

  3. Camla 23 juni, 2010 den 16:31 #

    Kom precis av mig när jag läste Jennicas kommentar! sÅÅÅå bäst att du faktiskt står i bikini under hela samtalet =))) Håller med dig om att det r sjukt hur dom prackar på folk och frågar om och om igen trots att man har sagt NEJ!!!

  4. Suss 23 juni, 2010 den 17:28 #

    Bra skrivet…Alla har ju rätt till sin tro, kramis

  5. Bokmalen 23 juni, 2010 den 17:43 #

    Förstår precis vad du menar!! Jag tycker oxå att alla har rätt att tro vad dom vill + att man ska respektera alla för just deras tro. Huvudsaken att man mår bra och behandlar varandra väl (snabbt sammanfattat). 😉
    Kramen, Maria

  6. Carina 23 juni, 2010 den 19:16 #

    Bra fråga! Jag känner precis som du, varför pracka på andra sin tro. Jag vet när mina barn var små så sa dem alltid ”ja men bryr du inte dig hur det blir för dina barn” Hade lust att svara ”nä skiter fulständigt i vad som händer med dem!!!” Va fan tror de att bara för man inte tror bryr man sig inte om sina barn?? Eller.
    Nu har jag ju två lite ouppfostrade hundar som skäller när det ringer på dörren och när man öppnar, så nu får jag iväg dem fort utan att säga så mycke!
    Ha det bra

  7. Anna-Karin 24 juni, 2010 den 12:12 #

    Du har helt rätt tjejen! Alla får ha sin tro och det är så fruktansvärt jobbigt när de kommer och försöker pracka på deras tro..
    Hoppas du kunde sova det var väl rätt lugnt på jobbet
    Kram

  8. Zoofie 24 juni, 2010 den 15:21 #

    haha åååh så jobbigt! men tycker du hanterade det snyggt. jag brukar säga att jag dyrkar djävulen och börja snacka i tungor 🙂 Då springer de!

  9. Emilia 24 juni, 2010 den 21:41 #

    Jag förstår faktiskt inte varför dessa människor måste komma o plinga på dörren, de var hos mig med för ett tag sen… ÄR man troende o vill komma i kontakt med andra troende så söker man väl upp dom, kyrkor o liknande finns ju överallt…

    Gillar din utläggning, helt rätt tjejen!
    Kram

  10. Julia - Älska utmaningen! 28 juni, 2010 den 22:47 #

    haha ja dör av skratt =) Med tanke på vad jag läste i ett senare inlägg om att du är obekväm i bikini får du helt enkelt tänka dig att du har jehovas omkring dig, då verkade du ganska självsäker =)
    Jag håller helt med dig ang religioner… Min jobbarkompis hade leukemi för några år sedan så ja brukar alltid fråga dom varför de inte vill att hon ska leva… ( de får ju inte ta emot blod)
    Min sambos mamma är jehovas, som tur är säger hon inte ett ljud om det vilket jag tycker är väldigt viktigt och skönt!!!! Då ingen annan i den släkten är med där antar ja att hon fått lära sig de me =)
    Hoppas du haft en kanonfin midsommar!
    kramar

Kommentera

