Gott & Blandat. Rom / Roma / Rome 2010.

9 Jun

Ni är UNDERBARA. Tusen tack för all feedback!
Här kommer lite mer foton från resan.
(För er som inte hänger med – klicka på fotona så blir de större och bättre kvalitet)

 

  

   

  

 

  

  

  

  

  

Är det något foto som DU tycker bättre om än alla de andra? Varför?

12 svar to “Gott & Blandat. Rom / Roma / Rome 2010.”

  1. Johanna 9 juni, 2010 den 19:41 #

    Hehe,den där vita mannen är ju en likada som han som skrämde livet av mig i Paris,haha! Coola är dom =)Jag gillar glassbaren bäst *S*

  2. Therese 9 juni, 2010 den 19:56 #

    Här är mina favoriter natt-collusseum med blå himmel, statyn med statyer i bakgrunder och rosenfotot! Det bådar gott inför bröllopet- mycket rosor tack;)

  3. Bokmalen 9 juni, 2010 den 20:15 #

    Jag älskar nattbilderna på collusseum och även ögonblicksbilderna. Mannen som sitter å läser, den bilden är underbar!! 😉
    Superfina bilder allihopa!!
    Sen är jag svag för svart/vitt där en färg är lämnad kvar… Läckert!!!
    Kramen, Maria

  4. Suss 10 juni, 2010 den 05:16 #

    Kortet på bilen, så klassiskt vackert =) kramis

  5. Anna-Karin 10 juni, 2010 den 07:05 #

    Kortet med mannen som sitter och läser tidningen med en käpp. Så vackert tycker jag ..
    Kram

  6. Susanne 10 juni, 2010 den 07:15 #

    Det som drog mina blickar till sig var mannen som läser tidningen, gillar gatufoto väldigt mycket och sedan passar den svartvita konverteringen bra till motivet tycker jag. Det faktum att han är omedveten om att han blir fotograferad och alltså inte ”poserar” på något vis gör att detta blir min favoritbild!

    Svar: Bild på mig i headern…haha, det vore väl synd 🙂

  7. Åsa 10 juni, 2010 den 08:50 #

    har varit i Sthlm så blir svar på flera inlägg i ett 🙂
    VILKA UNDERBARA BILDER!!!! i loooove 🙂
    nu vill jag hoppa på ett plan o fara ti Rom.. vacker stad.. gillar bilderna skarpt.. jag älskar ju svartvita bilder fast färg förhöjer ibland.. 🙂
    gillar oxå när de e svartvitt med färgdetalj.. hihi..
    kan inte bestäma vilken som ja gillar mest.. nattbilderna är snygga o detaljer på människor, gubbarna som läser, rosbilden o bilderna på vackra byggnaderna 🙂
    hoppas du hare bra..
    kramaa

  8. Anna 10 juni, 2010 den 10:27 #

    Superfina kort, jag diggar speciellt det med ”kulan” på och den gamla farbrorn som sitter och läser, han ser så harmonisk ut. Tack för att du visar upp Rom, nu har jag ännu mer saker att peppra karln med om varför vi ska åka dit 🙂

  9. Bokmalen 10 juni, 2010 den 11:51 #

    Jo, jag bor i Umeå jag… Ganska centralt, trivs utmärkt! 😉
    Kramen, Maria

  10. Wysteriia 10 juni, 2010 den 12:12 #

    åh jag är så avis! 😀

  11. Tobias 10 juni, 2010 den 19:13 #

    Jag vill till Rom nu 😀 ser himla nice ut!

  12. Tebbe 11 juni, 2010 den 18:31 #

    väldigt fina kort tjejen =)

Kommentera

