Black’n’White vs Color / Rome 2010

9 Jun

Nu behöver jag DIN hjälp.
Jag vet att det handlar mycket om smaksak och individuell smak.
Men vilket foto gillar du bäst?
Det i färg eller det i svartvitt?

 

 

 

 

 

 

 

15 svar to “Black’n’White vs Color / Rome 2010”

  1. johanna 9 juni, 2010 den 13:33 #

    jag älskar svartvita kort =) så vackra!

    Kram

  2. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 9 juni, 2010 den 14:19 #

    hmm det översta i färg
    de två med paraplyer i svartvitt med färgdetalj
    resten i svartvitt version.

    ja det är faktiskt en ganska så jäkla grym härlig känsla =)

  3. Ann-Mari 9 juni, 2010 den 14:54 #

    De jag gillar bäst i färg är gränden med tvätt hängandes för att man ser mycket mer av detaljerna i färgfotot, fontänen pga det fina solljuset i bakgrunden samt häst och vagn.
    De övriga gillar jag bärt i svart/vitt, mycket häftigt med färgdetaljer i det svartvita fotot.

  4. FOTOGRAF JENNY VENNBERG 9 juni, 2010 den 15:00 #

    Jag var också väldigt sugen på det men har inte råd med det & ville ha ett nytt med lågt bländartal då jag ska fota bröllop i juli 🙂

  5. Agneta 9 juni, 2010 den 15:24 #

    Tycker som Ann-Mari, ibland behöver man lite färg oxså,inte bara svartvitt,snyggt med svartvitt och en liten detalj i färg.

  6. michaela - FOTOBLOGG 9 juni, 2010 den 16:00 #

    All fick nog bli i svartvit för min smak 😀

  7. Suss 9 juni, 2010 den 16:34 #

    Hmmm svårt visa ter sig bättre svartvita medan andra i färg, de som har mkt detaljer i sig är bäst i färg =) Alla va väldigt fina =) Kram

  8. Carina 9 juni, 2010 den 16:41 #

    Jag måste säga att jag gilla de i färg bäst! Annars tycker mycke om svartvita kort!
    Ha det bra

  9. Freedomtravel 9 juni, 2010 den 16:44 #

    Jag gillar det svartvita med ett orange paraply! Coolt och snyggt foto!

  10. Sara 9 juni, 2010 den 16:53 #

    Alla svartvita är finast! =)

    Dricker jättegärna kaffe snart, hur jobbar du i morgon? Kram

  11. Annis 9 juni, 2010 den 17:54 #

    Oj vad svårt! Jag älskar ju svart/vitt men jag måste ändå säga att jag gillade de flesta mer i färg. Fotot av statyn/fontänen gillade jag mer i svart/ vitt pga att det inte är några färger som ”stör” i bakgrunden och man fokuserar mer på själva motivet 🙂 Sen gillade jag bilden med gula paraplyet bättre i svart/vitt oxå, kan inte motivera det riktigt på samma sätt. Gillade det bättre bara 🙂 Pusspuss

  12. Therese 9 juni, 2010 den 18:10 #

    Jag föll pladask för fotot med det rosa paraplyet, det där resten är svartvitt!! Svincoolt!!

    SV: Ja, jag kan väl ringa dig efter helgen? Vi tänkte att vi ska försöka ta porträttfotona på ett ställe som heter Gamledal som ligger i Trollhättan. Det är ju ändå där vi ska göra iordning oss både han och jag, fast på olika ställen:)
    Gamledal är gamla slussområdet vid slussarna i trollhättan…jättefint och lite gammaldags. Du och Peter får såklart lunch och sånt på dagen när vi fixar och donar:)

  13. Jessica 9 juni, 2010 den 19:03 #

    de svartvita med ”färgklickar” är asläckra.. ALLA är det iofs.. men dom tilltalar mig 🙂

  14. Linda-Marie 10 juni, 2010 den 01:09 #

    Svartvita!! De är ju underbara!!!

  15. Rebecka i GBG 13 juni, 2010 den 11:50 #

    Jag har alltid gillat foton i svartvitt, tycker de är så eleganta! Och de får en extra touch när en detalj i bilden är i färg =)

    Underbara bilder, tack för titten ❤

Kommentera

