Redigeringspaus.

8 Jun

 

8 svar to “Redigeringspaus.”

  1. Emma 8 juni, 2010 den 15:47 #

    Jaaa! Jag vill se bilder från Rom! Kul att jämföra med mina bilder från min ”sunk-kamera” 😉 Kraam

  2. Bokmalen 8 juni, 2010 den 17:14 #

    Japp!! 😉

  3. Annis 8 juni, 2010 den 18:25 #

    Jaaaa, det vill jag!

  4. Tobias 8 juni, 2010 den 18:34 #

    Ja vissa oss bilder!

  5. Susanne 8 juni, 2010 den 18:41 #

    *hoppar omkring som en sån där apa som man vrider upp och som slår ihop cymbaler*…jajajajajajaaaa.

  6. Sofia 8 juni, 2010 den 18:46 #

    Tack! 🙂
    Visst är det lite roligt att ha något som inte alla andra har!
    Kul med Rom. Ser gärna fler bilder!

  7. Wysteriia 8 juni, 2010 den 19:02 #

    Klart vi vill se bilder från Rom! ;D

    Och yes, såklart så måste man se SATC2 😀 Jag hoppas på en till 😉 haha!

  8. Linda-Marie 10 juni, 2010 den 01:13 #

    Det känns som man själv varit med… vilka bilder !! WOW!!

    Skulle gärna åka dit någongång…ännu mer nu när man sett dina bilder 🙂

Kommentera

