PhotoSmash – Rom/Rome/Roma.

8 Jun

Jag tänkte ta en kväll på soffan med någon bra film eller lite serier att titta ikapp, men de ringde från jobbet och två sjuksköterskor är sjuka inatt så jag hoppar in och jobbar inatt istället.
Det verkar som att vi är sjuka om vartannat nu på jobbet. När någon blir sjuk så blir den andra frisk och tvärt om.
Tur att man kan hjälpa varandra och hoppa in i alla fall – själv fick jag ju gå hem natten till igår pga att jag mådde så illa som jag gjorde.

I och med att jag är allergisk mot så många grejer så är det inte alltid lätt att hålla koll på om jag får i mig något som jag inte tål, speciellt inte när jag äter borta eller om jag äter något på jobbet eller så, som jag inte lagat själv.
Ser ni någon som står och lusläser innehållsförteckningar i Ica-butiken så är det troligtvis någon som vill veta GI-värde eller kalorier. Eller är det någon som jag – som är så allergisk att man måste läsa igenom varenda grej som ingår i produkten.

I alla fall.

Självklart ska ni få ett litet smakprov från Rom!
Jag har pysslat lite med dem och många har jag i både svartvitt och i färg – ni får gärna kommentera vilka ni tycker bäst om och motivera varför – det är till en stor hjälp för mig när jag redigerar! ♥

(Klicka som vanligt på fotona för full storlek och bättre kvalitet).

  

 

  

  

 

 

  

  

 

Fler foton kommer. Håll utkik!

 

5 svar to “PhotoSmash – Rom/Rome/Roma.”

  1. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 8 juni, 2010 den 19:48 #

    ja nu ska det bara släppas..och förhoppningsvis sälja masor..hoppas!

  2. Rebecka 8 juni, 2010 den 20:24 #

    Håller fullständigt med! 🙂

  3. Bella 9 juni, 2010 den 11:59 #

    måste verkligen va såå jobbigt o va allergisk mot så mycket grejer.. jag hade fått brytet. Men va ska man göra, ‘är väl bara gilla läget antar jag.. underbara kort =) pöss

  4. Susanne 9 juni, 2010 den 15:08 #

    Tusen tack för ditt tävlingsbidrag!

    Hälsar
    Susanne

    PS. Vilka underbara bilder och vilken härlig resa det måste ha varit.

  5. Sara 9 juni, 2010 den 19:22 #

    Superfina kort (som vanligt)! Inte utan att man längtar tillbaka till denna maffiga stad =)

Kommentera

