Feeling Locked.

25 Maj

Jag känner mig lite låst ibland och vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Har ni några tips? Vad tycker ni är kul att läsa om? Aktiviteter, tankar, känslor?

Tell me! =)

11 svar to “Feeling Locked.”

  1. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 25 maj, 2010 den 19:39 #

    ja..den fick följa med hem..men ska prova den mer här hemma med rätt sortts bh och så där =)

  2. Agneta 25 maj, 2010 den 21:13 #

    Man behöver inte skriva varje dag, skriv när du känner för det då blir det roligare att läsa. Kram

  3. Anna-Karin 26 maj, 2010 den 08:44 #

    Ja vissa dagar har man helt enkelt inget att blogga om, andra dagar bara strömmar ordena ur en. Det är nog bara så det är! Kommer du på syrr mötet i dag? Jag tror jag kommer beror på barnvakten.
    kram

  4. simone 26 maj, 2010 den 11:44 #

    ta en paus från datorn när det är torka, det brukar hjälpa mig 🙂

  5. Elin 26 maj, 2010 den 12:34 #

    sv: jag kan bara blogg.se’s system utan och innan tyvärr. Kul med egen domän! 🙂

  6. Wysteriia 26 maj, 2010 den 22:33 #

    Tror du verkligen han är ett lammkött på riktigt då? 😉

  7. Wysteriia 27 maj, 2010 den 01:28 #

    haha känns alltid som dina b röst är gigantiska så som du pratar om dem, haha!

  8. Sara 27 maj, 2010 den 08:11 #

    Jag kan väl inte veta om han hälsade 😉 Kram
    pssst… han är både blind och döv när han är ute :p

  9. A home far away 27 maj, 2010 den 11:17 #

    Åh vad jag känner igen mig i ditt dilemma, jag menar vad vill folk läsa om…hoppas att du hittar ditt svar nånstans.

    Kram Gunilla i Singapore

  10. Huskatten 28 maj, 2010 den 07:58 #

    Vi får betala 5500 för ettan vi ska bo i..
    Skriv om blommor o bin =)

  11. Susanne 30 maj, 2010 den 15:23 #

    Är ingen hejare på cykling men har gett mig den på att jag ska ta mig runt de tio milen…och envis är jag 🙂

Kommentera

