Pingstafton på en dum blondins vis.

23 Maj


Klicka på fotot för verklig storlek (som alltid).

Igår eftermiddag körde Annisen och jag ut till Gustavsberg ute i ”skärgården” och mötte upp Petra (med magen) och hennes son Noel för en kaffe i solen. Noel är så himla söt med sina gulliga lockar och jag kunde inte låta bli att knäppa kort. Och fick till ett foto som jag blev riktigt nöjd med. Vad tycker ni? 🙂

Kvällen tillbringades hemma på soffan med Annis och Helen. Och god mat och film.

Magen har hållt sig bra *peppar peppar* och jag har inte kräkts något mer.

Imorgon väntar jobb hemma i Skövde och ikväll hoppar jag in i Kerstin och kör tillbaka ner i landet.

Vad hittar ni på?

8 svar to “Pingstafton på en dum blondins vis.”

  1. Susanne 23 maj, 2010 den 14:57 #

    Så himla söt..och toppenfin bild!

    Angående tävlingen så får du ju vara med då :-)…jag håller som bäst på att klura ut vad jag ska köra för tävling :-O

  2. Freedomtravel 23 maj, 2010 den 15:02 #

    Jättefin bild!
    Ja, idag är det bara slödag hemma medan regnet smattrar sådär rogivande utanför… helt ok faktiskt!
    😉

  3. FERHAT - Studerar till sjuksköterska 23 maj, 2010 den 16:24 #

    SV: Oj vad lågt ingångslönen var den tiden :o. Men jag hoppas att de höjer det ännu mer de närmaste åren 😉

  4. FERHAT - Studerar till sjuksköterska 23 maj, 2010 den 16:25 #

    Förresten, vart någonstans jobbar du? Det känns som om att jag har sett dig på en sjukhus i Stockholm för länge sedan typ 😛

  5. Malin 23 maj, 2010 den 16:34 #

    Vilket fint foto!
    Och jag hoppas att du mår bra igen och kan njuta av stockholm!
    Kramar

  6. Tobias 23 maj, 2010 den 17:31 #

    Haha nej usch Ryan Air kan inte ens mäta sig med SAS 😉

  7. Agneta 23 maj, 2010 den 21:40 #

    Åh, vad stor han har blivit.

  8. Petra 23 maj, 2010 den 21:44 #

    Tack för en trevlig eftermiddag vännen! Och kortet är superfint! Du är jätteduktig på att fotografera.

    Hoppas att det gick bra att köra.

    kram

Kommentera

