Målarfärg.

23 Maj

3 olika målarfärgsreklamer på EN enda reklampaus.

Fyyyyy vad tråkigt att se hur länge färgen håller (alla håller ju lika länge enligt reklamen?).

Dessutom har jag ingenting att måla. Det gör det hela ännu tråkigare! =)

Undrar om reklam har mycket att göra med årstiderna? För man ser oftast ingen glassreklam på vintern?

4 svar to “Målarfärg.”

  1. Vil 23 maj, 2010 den 17:36 #

    Hur skall man ens veta hur länge de håller? Har de låtit dem sitta uppe i 15 år och kollat? Känns lite… nja. Som en chansning.

  2. Åsa 23 maj, 2010 den 18:26 #

    ja de tror ja den har.. som du säger man ser sällan glassreklam på vintern 🙂

  3. Åsa 23 maj, 2010 den 18:32 #

    såg nu att du kommenterat min blogg 🙂 ja köpte baddräkten på ellos.. el beställde 🙂 tack..

  4. Susanne 23 maj, 2010 den 19:38 #

    Nu spammar jag lite 🙂 Tävlingen på min blogg där du kan vinna 1000 kronor i presentkort hos Guldfynd har startat!

    Välkommen ”hem” till mig!
    Susanne

Kommentera

