Twinny and I

14 Maj

Nu är Jojo här hos mig!

Jag jobbade inatt och blev väckt med frukost på sängen klockan 12! Härligt 🙂

Känner mig faktiskt rätt pigg ändå och vi ska alldeles strax knata ner på stan (jag bor ju PÅ stan i stort sett… men…) och möta Bella för att fika. Ska bli riktigt gott med mer kaffe (känns som att jag ändå behöver en del sånt idag) och dessutom få träffa Bella igen eftersom det var alltför längesen vi sågs nu.

Ikväll blir det mys på soffan med god mat och en massa babbel, för vi har en hel del att ta igen eftersom vi bara setts en gång på ett halvår nu.

Vad ska NI hitta på idag?

 

8 svar to “Twinny and I”

  1. Petra 14 maj, 2010 den 13:21 #

    Låter som en mysig dag. Idag är det växlande väder här. A jobbar några timmar och svärfar klyver ved. Själv ska jag strax ut och köra med värmepistol på målarfärgen på balkongen. Hemmapyssel idag med med andra ord. Hade gärna hängt med lite vänner i helgen men vad gör man när man har besök? En annan helg…

    kram

  2. Fotograf Sandra. 14 maj, 2010 den 14:21 #

    Passa på att vara med i fototävling, sponsrad av Qpix.se

    ( http://sandish.blogg.se/2010/may/fototavling-sponsrad-av-qpixse.html#comment )

  3. Tebbe 14 maj, 2010 den 16:24 #

    tackar =9 vi flänger runt som galningar så får svara dig i efterhand. Vi bodde faktiskt på red dragon, tre ggr detta år ;P hehe. mysig fredag på dig kram

  4. Bokmalen 14 maj, 2010 den 16:49 #

    Min brorson har kommit till oss idag å stannar till söndag. Vi har varit å ätit årets första mjukglass på stan å nu sitter han å sambon å spelar hockey på x-boxen.
    Det blir mys i soffan för oss oxå ikväll.
    Kramen, Maria

  5. Fanny 14 maj, 2010 den 18:56 #

    Kul att se er förut!! 😉 Hoppas ni får en fortsatt mysig helg!

  6. Emelie 14 maj, 2010 den 19:11 #

    Gud vilken mysig blogg.. att jag inte hittat hit tidigare.. allt bra med dig?

    Kramis ❤

  7. Susanne 14 maj, 2010 den 19:27 #

    Ha en härlig kväll, här är det lite kikande på ”Talang” och lite förberedelser inför yngsta dotterns konfirmation i morgon.

    Kramis
    Susanne

  8. Bella 14 maj, 2010 den 21:22 #

    ja det va super mysigt förut och skratt attacken va behövlig 😉 vi får försöka o ses oftare gumman puss

Kommentera

