Nattliga aktiviteter.

13 Maj

Nu har jag varit på jobbet hela natten (skrev ett inlägg om det igår kväll om ni missar det här under…) och ska just lägga mig för att sova i några timmar.
Och när jag vaknar ska jag till stationen för att hämta upp min ”Twinny” som kommer med tåget från Helsingborg! Wee!

Jag jobbar inatt igen men det gör ingenting tycker Jojo, hon är som hemma här och det är skönt att veta 🙂

Vad ska ni hitta på till helgen?

Kramar Carro

14 svar to “Nattliga aktiviteter.”

  1. Jennica 13 maj, 2010 den 08:02 #

    En riktig myshelg blir det för er =) !! Jag kommer nog att ta en lugn helg om det regnar en massa…kanske starta upp några inneprojekt som är en hel del ; ) Vet inte riktigt vart jag ska börja med så man kanske ska skriva upp på lappar, blanda, dra lapp och bara göra!! Om det blir sol så är det en hel del del att pyssla med utomhus…småsaker som ska göras klart inför sommaren!! Börjar min dag idag med ett några timmar på gymmet…sen kanske man skulle starta upp det som ska bli klart i helgen … en massa kansken… =) Kanske bara ligga soffa? Kram på dig och ge Johanna en stor kram från mig!!!

  2. Susanne 13 maj, 2010 den 08:33 #

    Ha det toppenmysigt!…ja, jag har en gullig och rolig svärson 🙂

  3. Annis 13 maj, 2010 den 10:12 #

    Å vad ni kommer ha det mys! 🙂 I helgen ska jag på avslutningsfest för innebandygänget, matcherna är slut men några träningar återstår 🙂 Jag hoppas det blir fint väder för det är tänkt att vi ska ha lite park/picknickmys med kubbspel å så. Sen ska jag kolla efter ett par nya sneakers, verkligen dags för nya! Funderar även på att plantera blommor i blomlådorna men vi får se hur det blir.

    Pusspuss hjärtat å hälsa Jojo å kramas från mig ❤

  4. Wysteriia 13 maj, 2010 den 10:37 #

    I helgen blir jag i Sthlm 😀 Ska snart bege mig 🙂

  5. Åsa 13 maj, 2010 den 11:35 #

    hoppas ni får en toppenhelg 🙂
    ska snart träffa min kompis som fyller år idag..
    ha en trevlig helg..
    kraam

  6. Emilia 13 maj, 2010 den 13:17 #

    Vi tar det bara lugnt i helgen, mucklar lite här hemma, myser, pluggar o så 🙂 så skönt!!
    Kram

  7. Petra 13 maj, 2010 den 14:10 #

    Fint kort på fin tjej! Ha en mysig helg!

    kramar
    P

  8. Bella 13 maj, 2010 den 18:14 #

    och hon är såååå välkommen 😀 Ha så mysigt puss

  9. Bokmalen 13 maj, 2010 den 18:57 #

    Ja, vi ska va barnvakt till min brorson i helgen å vi ska på dop på lördag. Jobbade natten till idag å det var jobbigt, kunde inte sova så bra igår. Men omställningen går nog bra för jag känner mig riktigt trött, redan…
    Kramen, Maria

  10. FERHAT - Studerar till sjuksköterska 13 maj, 2010 den 21:03 #

    SV: Tack för din röst! Hoppas du får en trevlig helg 🙂

  11. FERHAT - Studerar till sjuksköterska 13 maj, 2010 den 21:04 #

    SV: Jo, smärta är otrolig intressant! 😉

    Jaså, är det kul jobb? 😀

  12. Terése 13 maj, 2010 den 21:37 #

    Här blir det jobb fredag/lördag dag.
    Yes, stämmer att jag jobbar natt sön-mån. Kul, då ses vi 🙂
    Kramar

  13. Maria 14 maj, 2010 den 09:23 #

    Jätte skönt, men det tog lite emot när jag såg allt mitt hår på golvet =)

    Men det växer ju ut förr eller senare =)

Kommentera

