Stockholm – My other home.

11 Maj


Annisen vid Silverfallen 2009 by Me.

Nästa vecka bär det då av till Stockholm igen! Jag längtar verkligen upp nu.

Känner mig tom när jag är utan alla vänner och livet där uppe. Tom men ändå hel. Svårt att förklara.

Men nästa helg ska jag då jobba med alla mina härliga gamla jobbarkompisar igen och det ser jag fram emot!
Och jag bor hos Annisen även den här gången, men är så klart öppen för en massa mys med er ”andra” (ni vet vilka ni är!)

Rix FM-festivalen i Kungsan på fredagen (den 21:a klockan 19.oo) med Amy McDonald och Joshua Radin (som jag gillat innan hans smashhit på radion) och många andra artister.

Någon som hakar på!?

10 svar to “Stockholm – My other home.”

  1. Wysteriia 11 maj, 2010 den 10:39 #

    Svar; Åh men gud vilken fin gest av henne 😀

  2. Wysteriia 11 maj, 2010 den 10:49 #

    Jag ska iväg o köra ett träningspass med en vän nu 🙂 Min mamma fyller år idag så det blir väl lite fika senare också! 😀

  3. FERHAT - Studerar till sjuksköterska 11 maj, 2010 den 16:25 #

    SV: Vadå, har du nå sorts sjukdom eller?

  4. Wysteriia 11 maj, 2010 den 17:12 #

    Svar: Jaså? Levde du så länge? Skönt att du tagit dig ur det i alla fall 🙂

  5. Elin 11 maj, 2010 den 17:54 #

    fin bild 🙂 Jag läser 4:e terminen. 2 kvar 🙂 Vad har du sökt in på?

  6. Therese 11 maj, 2010 den 18:06 #

    Grymt välkomponerad bild! Snyggt med vågformen som återkommer både i håret och vattenfallet!

  7. Anna-Karin 11 maj, 2010 den 19:39 #

    Fin bild! Förstår att du gillar stockholm:) Gillar också staden men jag skulle aldrig kunna bo där men jag älskar att vara där på kort visiter!
    Ja visst ska jag komma i håg min almenacka!
    Ses snart då
    kram

  8. Tobias 11 maj, 2010 den 19:50 #

    tack för tipset om Spiderchick =)

  9. Åsa 12 maj, 2010 den 08:00 #

    fin bild 🙂
    ha de så kul med din twinny o i sthlm 🙂
    krama

Kommentera

