Me and my Twinny

11 Maj

På torsdag kommer min Twinny hit till Skövde!
Det blir en liten kort tripp på 3 dagar, men ack så härligt!

Jag jobbar torsdag-fredag natt först men sen har vi fredag, lördag och söndag på oss att umgås innan hon hoppar på tåget tillbaka till Helsningborg.

Vi har en massa babbel att ta igen, så det blir nog en hel del mys på soffan och tid tillsammans.

Senaste gången vi träffades ensamma vet jag inte när det var? Utan pojkvänner och barn? 🙂

8 svar to “Me and my Twinny”

  1. Sofia 11 maj, 2010 den 10:27 #

    Haha, jag är helt besatt! Skulle jag mot all förmodan missa programmet mitt i veckan så lovar jag att jag sitter bänkad på söndagen när repriserna går! 😛
    Hoppas ni får en underbar helg ihop!

  2. Wysteriia 11 maj, 2010 den 10:27 #

    Svar: Jaså? Hur kommer det sig? 🙂

  3. Wysteriia 11 maj, 2010 den 10:35 #

    Åh du tänker så, har du ju rätt i 🙂 Hmm vet att jag har en skyddsängel som smycke som jag fått i present förut 🙂

  4. Johanna 11 maj, 2010 den 11:19 #

    Jadu,det var när jag var uppe sist och det var väl i somras ? Oh gosh ! Två dagar kvar !!! Wiiieee! Saknar min twinny så jädrans mycket ❤ Puss

  5. Susanne 11 maj, 2010 den 12:33 #

    Naw vilken go bild, va fina ni är!

    Tack tack tack för rösten!

  6. Art By Tina 11 maj, 2010 den 12:47 #

    Åh är det henne vi får säga hej till på lördag=)

Kommentera

