carolinelandin.wordpress.com

11 Maj

Min fotoblogg uppdateras så gott som dagligen och jag lägger inte upp lika mycket foton här längre eftersom en del sagt att de tycker att det blir för mycket foton 😉

Vad tycker ni? Gillar ni bloggar utan foton eller med foton? Blir det för mycket ibland eller är det roligare med foton att titta på tillsammans med text?

Vill ni se lite foton som jag tar får ni klicka er in på länken till den andra bloggen – den ligger längst upp här till höger —>

8 svar to “carolinelandin.wordpress.com”

  1. Johanna 11 maj, 2010 den 20:32 #

    Oh no, sluta inte med foton här för det är trist med bloggar med bara en massa text…..mer foton !!

  2. Therese 11 maj, 2010 den 21:25 #

    Jag tycker det var bra som det var förut, att ha allt på samma. De som inte vill titta på korten får väl blunda då:) Det är ju bökigt både för oss som vill läsa och för dig att lägga in när det är på två bloggar.

    Du är bäst!
    kram

  3. Petra 11 maj, 2010 den 21:33 #

    Gillar när det är en bra mix dvs varken för lite eller för mycket foton.

    kram

  4. FERHAT - Studerar till sjuksköterska 11 maj, 2010 den 21:53 #

    SV: Jaha okej, det har vi inte läst så mycket om än. Nu blev jag sugen att läsa om det, får väl göra det imorgon eller ngt sånt 😉

  5. Bokmalen 11 maj, 2010 den 23:26 #

    Jag tycker att det är mycke trevligare med foton i bloggar. Bara text blir lixom för mycket…
    Så fortsätt som tidigare så kommer jag trivas. 😉
    Kramen, Maria

  6. Åsa 12 maj, 2010 den 08:03 #

    både foton o text 🙂 älskar dina bilder.. hihi..

    om du behöver skriva av dig så skriv skyddade inlägg.. fast skriv ändå ibland så man kan läsa.. lite trist är det med skyddade inlägg som man inte kan läsa fast är säkert för att ja är så nyfiken av mig 🙂
    hoppas du mår bra…
    kram

  7. Rebecka i GBG 12 maj, 2010 den 22:47 #

    När bilderna tas av dig så är det en njutning att se dem i bloggen, du är så duktig!!
    Gillar dina kollage och olika typsnitt/hanstilar – blir personligare så ♥

    *kram*

  8. Malin 16 maj, 2010 den 09:30 #

    SÅKLART ska det vara foton! 😉 Men jag kikar på båda dina bloggar!
    Kram

Kommentera

