Photography by Just Another Stupid Blonde

4 Maj

 

Ni vet väl om att jag har en FOTOBLOGG där jag publicerar mina foton?
Bloggen hittar i HÄR.

Och några smakprov på foton ni kan hitta där inne är de här under.
Kika gärna in och ge ris och ros.

TACK =)

23 svar to “Photography by Just Another Stupid Blonde”

  1. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 4 maj, 2010 den 15:23 #

    jag tror du är vacker som en dag men jej inte du som stått modell för den där..du är nog dels snyggare..men dels har jag ju inte fått äran att träffa dig än .
    kram

  2. bermudabenny 4 maj, 2010 den 15:23 #

    Snyggt! Cykelbilden är grym.

  3. Susanne 4 maj, 2010 den 15:23 #

    Oj, då är det många bloggar som du följer…plocka nu för guds skull inte bort min…haha

  4. Susanne 4 maj, 2010 den 15:33 #

    Aha, så det är en fotoblogg jag är, undrade just…*ler förvirrat*

  5. Susanne 4 maj, 2010 den 15:48 #

    haha, jag är inte så knusslig..det låter jättebra…

    Kram
    Susanne

  6. Agneta 4 maj, 2010 den 15:55 #

    Åh! Bilden med cykeln var underbar,likaså Du!!!

  7. mikael o 4 maj, 2010 den 17:06 #

    mycket fina bilder gillar den svartvita. gamlastan i sthlm är ju aldrig fel att fota

  8. Art By Tina 4 maj, 2010 den 17:22 #

    Misstänkte faktiskt att det var vid hornborga – hade ett svagt minne av att jag kände igen mig från när jag var liten – men sen funderade jag och tittade lite till på korten och tänkte att de kanske lika gärna kunde varit tagna i thailand – med tanke på det vackra ljuset, speciellt den varmare bilden.

  9. petra 4 maj, 2010 den 18:52 #

    Superfina bilder gumman! Du är skitduktig!

    London var toppenbra och nu är man rätt mör 🙂

    kram

  10. Susanne 4 maj, 2010 den 19:03 #

    Rätt svar…du vinner….en puss….*smack*

  11. Isabella (tinkerbella.blogg.se) 4 maj, 2010 den 19:37 #

    SVAR: Jag får nog hålla med dig där =D
    Kram

  12. Sara 4 maj, 2010 den 20:21 #

    Du är BÄST!

  13. Annis 4 maj, 2010 den 20:39 #

    Jag gillar ju cykelbilden bäst 😉 Fast de andra var såklart oxå finfina! Puss ❤

  14. Emilia 4 maj, 2010 den 20:40 #

    Av mig får du bara ros 🙂 Jättefina bilder!!

    Ja, Marica och vi hade en toppendag, sååå roligt 🙂
    Kramkram

  15. Bella 4 maj, 2010 den 21:24 #

    jätte fina kort gumman ❤

  16. Bokmalen 6 maj, 2010 den 12:18 #

    Vad kul att du tittade in hos mig. Jo, Thailand är verkligen underbart. Längtar tillbaka speciellt nu när det regnar/snöar och är sol om vart annat. Hua.
    Väldigt vackra bilder!!! 😉
    Kramen, Maria

    • Jag är en riktig Thailandsjunkie 😀 Åker varje år och har en stor del av mitt liv där borta i form av gudbarn, nära vänner och upplevelser 🙂 Kommer nog att bygga hus i Thailand och flytta senare i livet, det är ett liv jag inte kan vara utan – på ett sätt känns det som att Thailand är mer mitt hem än Sverige även om jag har svenska/italienska rötter 😀 Var det första gången du var där? Vad gillade du bäst?
      Kram Carro

Kommentera

