Kaka söker Maka?

3 Maj

 

9 svar to “Kaka söker Maka?”

  1. Jennica 3 maj, 2010 den 19:50 #

    Hahaha NEPP =)

  2. Johanna 3 maj, 2010 den 20:01 #

    Aldrig i livet !

  3. Wysteriia 3 maj, 2010 den 23:06 #

    Självklart så ska jag ta massvis med kort 😉 Nu gäller det bara att hitta lite bra kläder :S

  4. Åsa 4 maj, 2010 den 07:48 #

    jag ser aldrig de..

    vågade du sätta dig i bilen? 😉
    kramaa

  5. Camla 6 maj, 2010 den 12:42 #

    Självklart att jag ska söka!!! käns som min grej, koskräck och allergisk… Jag tror jag ska satsa på Ivar – nära å bra =)) hihih ååååh du vad jag saknar det – det gör ont…
    pussar

Kommentera

