Idag är jag så snygg!

3 Maj

15 svar to “Idag är jag så snygg!”

  1. Sara 3 maj, 2010 den 11:10 #

    Usch o fy, att du är sååå perverkad av pollenjäveln kunde jag inte ana! Jag känner också av den men inte sååå extremt som du.
    Jag mår ok, kan tyvärr inte säga att det är mer än så just nu… Ångesten har varit bra de senaste veckorna men nu är den tillbaka.. Dags att sysselsätta sej jävlar igen. Fy!
    Kram

  2. sissiliten 3 maj, 2010 den 12:06 #

    Stackare 😦 Gahh du måste ha ett helvete nu. Mitt har inte börjat än, tack o lov.
    Pöss

  3. Suss 3 maj, 2010 den 12:18 #

    Uscha hjärtat inget roligt, hoppas att det snart vänder. Nja är inte riktigt pigg på att byta bloggportal kör på blogg.se. Ha en skön dag kramar

  4. Nadja 3 maj, 2010 den 12:29 #

    hahaha snygging!!

  5. Pia 3 maj, 2010 den 12:51 #

    Uscha va tråkigt för dig, men du e söt ändå =) kram!

  6. Maria Glawe 3 maj, 2010 den 13:29 #

    Du får trösta dig med att vi alla har sådana dagar ibland. 🙂

  7. Art By Tina 3 maj, 2010 den 14:46 #

    Gumsan du är både rolig & söt, men jag kan ju inte låta bli att tycka bra synd om dig. Stackarn.

  8. Susanne 3 maj, 2010 den 17:13 #

    Jamen eller hur. i nödfall går det nog att äta med den också…höhö…

    PS. Du är alltid en sötis!

  9. Carina 3 maj, 2010 den 17:22 #

    Tackar!
    Haha, bra med lite självironi vissa dagar, det kommer regn i veckan då blir det mindre pollen. Du har inte funderat på att vaccinera dig? Min dotter gör det, hon mår mycke bättre nu i pollen tider, hon har ett år kvar, man håller på i fyra år.
    Ha det bra

  10. Linda-Marie 3 maj, 2010 den 20:44 #

    Jösses vad du ser pigg ut NNNOOOOOOOT!!! Hoppas att det snart ger med sig! Såg fram emot ditt besök men det får väl bli en annan gång! Det blev inga kort tagna nu när du inte kom!! Ja ja inte mycket att göra åt det utan vi får helt enkelt vänta!
    Krya på dig vännen PUSS 😀

  11. Bella 3 maj, 2010 den 22:56 #

    du e alltid fin. Men jösses va svullen du är :((( *krama om*

Kommentera

