Jag längtar efter…

29 Apr

 

  

3 svar to “Jag längtar efter…”

  1. Sara 29 april, 2010 den 07:47 #

    Wiihoo, en sommar med massa grillfester och mer fotografering! Jag ska gå kurs tänkte jag, hos dej =)
    Hinner du med en fika snart? Kram
    Pssst… kommer ni till Skultorp och kikar på elden?

  2. Emma 29 april, 2010 den 08:32 #

    Nu blev jag jättenyfiken! Vad ska du läsa i Umeå? En vub eller? Kram kram

  3. petra 29 april, 2010 den 19:06 #

    Hoppas att du sovit gott.

    Noel och Andreas ska kolla på brasan imorgon. Själv sitter jag förhoppningsvis på en pub i London och sippar mineralvatten. 😉

    Varför går det inte att spara sitt namn, e-mail och webbplats på din sida? Gillar inte WordPress *morrar lite* Dessutom är bilderna för stora så attde går ut över ramarna. Ska du inte byta bloggplats snart? 😉

    Ps, jag är inte lika arg som jag låter. ds

    Ha en bra Valborg!

    kram

Kommentera

