Inredningstankar

29 Apr

 

10 svar to “Inredningstankar”

  1. Linda-Marie 30 april, 2010 den 05:35 #

    Helt klart färgglatt! Vilka affärer är det? Jacob har fått hosta! Stackars fis!!! Ses vi snart? Kram

    • Det är iEMS i Jönköping och en blomsterbutik på A6. Annars gillar jag Mique också – så roliga grejer! 🙂 Ses på måndag? Är min enda lediga dag! Kramar

      • Linda-Marie 30 april, 2010 den 23:44 #

        Blir bra kom efter 16 så John hinner hem eller så kommer du tidigare så kan du plåta snyggingarna förts! 😀

  2. Sara 30 april, 2010 den 09:19 #

    Håller med dej! Älskar med såna butiker =)
    Vad har ni för planera i helgen och ikväll? Kram

    • Jag gick av imorse och är ledig till imorgon kväll, men jobbar kväll imorgon och dag söndag, så jag är inte ledig en enda dag egentligen, eftersom jag jobbat 7.5 timmar den här dagen redan 😉
      Men ikväll ska vi ut och fota eldar har jag bestämt, vet inte vart än 🙂 Skultorp eller Aspö.
      Ni?!
      Kramar

  3. Sara 30 april, 2010 den 13:46 #

    Vi ska grilla och sen gå ner och kolla på elden vid sjön. =)

  4. Jennica 30 april, 2010 den 21:20 #

    Haha…jaha…då blir det en tripp till jönköping och min M kommer bli sååå glad över att jag spenderar mer pengar =) Klart att det ska vara ett blandat hem…lite strikt och vitt i hörnet och lite färg i det andra =) Hoppas att allt är bra med dig…tror inte jag fått veta än vart ni ska skapa bo!? Nyfiken juh!! =) Här är det en lugn kväll…vi ska pyssla med en massa i helgen så att vi bara kan ta det lugnt sen när semestern är här =) Kramas snart? Puss hjärtat!

  5. lisaevelina 2 maj, 2010 den 01:50 #

    det bästa är vit inredning, helst shabby shic eller gammalt och nytt som möts och sedan färgklickar! Har för övrigt samma problem m håret som du :S tycker du är finast i brunt! Men såklart söt i det ljusa också men i det mörka kommer dina färger fram mer!

  6. Fifi 2 maj, 2010 den 11:30 #

    Jag vill ha färg i massor!
    Vad är det för affär?

  7. sissiliten 3 maj, 2010 den 12:11 #

    Jag gillar färg jag. Är ju inne på grönt nu i vår jag. Sååå himla filnt med cults ljusgröna saker. Sen köpte jag ju ryamattor i samma gröna på ikea. Så fiint så 🙂

Kommentera

