Zzzzzzz = Tröttare än tröttast.

28 Apr

Det var jag igår. Hela dagen. Och inatt. Hela natten.

Trött. Jäkla pollen!

Ändå kan jag inte låta bli att njuta av våren och solen och allt som blommar och färgar världen i härliga färger. För det är ju så underbart, eller hur?!

Var ute med kameran en vända igår. Har fått dille på att fota blommor av alla de slag. Tänkte lägga upp några senare när jag sovit för dagen.

Något som ni vill se eller något som ni vill läsa om senare idag när jag sovit? Släng gärna in lite tips!

Kram på er!


Min andra hälft är lika fotogalen som jag =)

3 svar to “Zzzzzzz = Tröttare än tröttast.”

  1. Sara 28 april, 2010 den 07:47 #

    Har knappt suttit vid datorn mer än för att slänga ut ett onlägg… Mitt bredband klarar knappt blogg.se, än mindre din med alla underbara bilder. Blir bara tokig på att allt gå såååå segt. Kram

  2. Åsa 28 april, 2010 den 08:18 #

    svara på flera inlägg i ett..

    hoppas du sovit gott.. 🙂
    måste då säga att du har nog världens bästa pojkvän.. fina presenter du får, gulliga lappar, ni deltar hobbys.. finns han i nån fler upplaga 😛 hihi

    jag mår bra.. lite strul me min boy i Dominikanska.. så känns väldigt trist.. 😦 men alla tycks säga att de är väl för de bästa men de känns inte så..

    vill läsa om dig.. o va du gör 🙂
    krama om ❤

  3. Emma 28 april, 2010 den 11:36 #

    Hej vännen!

    Jobbigt för dig med allergierna.. Men samtidigt härligt att våren verkar ha kommit 🙂 Jag har nästan kommit tillbaks till verkligheten efter resan.. Fast bara nästan.. 😉

    Kram

Kommentera

