Spindeltjejen i Amelia

28 Apr

 

När jag öppnade nyaste Amelia kikade mitt foto från Thailandupp på mig från Ledarsidan.
Hade glömt av det – att chefsredaktören mailade mig och frågade om hon fick låna mitt foto på sin sida. 

För det är ju just det jag läste när jag satt där på Koh Lipe – Amelia. 

Läser ni Amelia?

7 svar to “Spindeltjejen i Amelia”

  1. Bunny 28 april, 2010 den 16:26 #

    Coolt!! ❤

    Puss

  2. Terése 28 april, 2010 den 18:23 #

    Tack för i natt;-)
    Du är så välkommen till mig att dracka Java när allt är färdigt. Ta med kärleken oxå, vetja, så kan ni få en guidad tur i Värnern´s Pärla.

    Kramar

  3. Malin 28 april, 2010 den 19:49 #

    Wow! Vad roligt!
    Kram
    Malin

  4. Emma 28 april, 2010 den 21:52 #

    Häftigt! Har prenumererat på Amelia i flera år 🙂

  5. Åsa 29 april, 2010 den 08:32 #

    oj va kul tyvärr läser ja inte Amelia :/ Cosmo älskar ja 🙂

    åhh va härligt med vår.. längtar.. här dröjer de lite med vårtecken..
    *krama*
    ps vann du över kudden? 🙂

  6. marica 2 maj, 2010 den 16:40 #

    Jösses va coolt! Läser den ibland men just nu är det MAMA men har inte ens hunnit öppna senaste nummret..
    Kramilkran från hippade mej 😉

Kommentera

