Friends are people who lift you up when you’ve forgotten how to fly!

19 Apr

 

Solen skiner ute och min näsa rinner och jag nyser titt som tätt. Men det gör inte så mycket. Det är ju så härligt med vår ändå?

Jag satt och pysslade med min nya dator hela kvällen igår när jag och Peter kommit hem från Sara & Benny. Det tar lite tid att flytta runt typ 1 Terabyte med foton och annat grejs! Dock har jag bara hunnit med hälften än, men tar resten senare.

Igår var det en riktig ”kompisdag” för mig och älskling. Dagen började med att vi fick besök av Peters bästa vän Thomas och hans tjej. Sen fortsatte vi hem till Jenny, Jocke och Hugo under eftermiddagen (vilket var ALLDELES för länge sen!) och vi svängde framåt kvällen hem till Sara & Benny för att tjattra lite och dricka kaffe (och mjölk *ler*).

Så TACK alla härliga vänner!

Foton från Trollhättan är på gång! Ska ut och fota nu men är hemma senare. Går på nätter ikväll och jobbar fram till torsdag morgon och när jag vaknar hoppar jag in i Kerstin och kör upp till STOCKHOLM för att spendera 4-5 dagar där uppe med alla mina underbara vänner som jag saknar något otroligt!

Kram på er och ha en härlig dag idag!

8 svar to “Friends are people who lift you up when you’ve forgotten how to fly!”

  1. lifesdesire 19 april, 2010 den 11:17 #

    ”Friends are people who lift you up when you’ve forgotten how to fly!” – Helt rätt 🙂

  2. Sara 19 april, 2010 den 12:46 #

    Tack själv gums!
    Vi kan väl höras efter helgen och se vad jag hinner med? Vet ju inte hur det blir med jobbet och så… 😦
    Kram

  3. sissiliten 19 april, 2010 den 14:47 #

    Saknar dej gumman. Vore kul o ses snart. Du kan väl ta med dej Peter o komma hit nån eftermiddag om du vill??

    Kram

  4. Linda-Marie 19 april, 2010 den 15:37 #

    Vilka färger!! Tack för erat besök alltid lika roligt att träffas! Nu ser vi fram emot nästa gång! Kanske kan det bli lite famlje kort då?! Ha en trevlig vistelse i Stockholm och skynda dig hem!!!

  5. Linda 19 april, 2010 den 17:59 #

    Ja eller hur,gud vad gott det är!!!
    Hoppas du har det bra i vårsolen;)

  6. Art By Tina 19 april, 2010 den 18:06 #

    Kuligt med stockholms-dagar! var på tok för längesedan nu – måste nog boka in en helg med bästa vännen som bor där.

  7. Annis pannis 19 april, 2010 den 19:17 #

    Hej fina vännen! Jag hoppas verkligen jag får träffa dig i helgen! Hör av dig, jag kommer dit du vill;-)
    KRAM KRAM

  8. marica 21 april, 2010 den 17:06 #

    Jag vill oxå ses!!! Puss 😉

Kommentera

